جزییات مسابقات فاینال گرندپری تکواندو اعلام شد

با اعلام فدراسیون جهانی تکواندو، جزییات رقابت‌های فاینال گرندپری 2016 اعلام شد و چهار نماینده ایران طی دو روز به مصاف حریفانشان خواهند رفت.

جزییات مسابقات فاینال گرندپری تکواندو اعلام شد

این دوره از رقابت ها با گرید 8 از روز جمعه (19 آذرماه) به مدت دو روز و به میزبانی مجموعه ورزشی المپیک «سرحدی» شهر باکو آذربایجان با حضور 16 تکواندوکار برتر رنکینگ المپیکی در ماه اکتبر 2016، پیگیری می شود.

 

مبارزات تکواندوکاران در این پیکارها در 4 وزن المپیکی زنان و مردان انجام می شود که در اولین روز این رقابت ها (جمعه - 19 آذرماه) هوگوپوشان اوزان 58- و 80- کیلوگرم مردان و 49- و 67- کیلوگرم زنان بر روی شیاپ چانگ خواهند رفت که «مسعود حجی زواره» تکواندوکار وزن 80- کیلوگرم ایران تنها نماینده ایران در این رقابت ها خواهد بود.

 

اما در روز دوم این مسابقات تکواندوکاران اوزان 68- و 80+ کیلوگرم مردان و 57- و 67+ کیلوگرم زنان به رقابت می پردازند که «بهنام اسبقی و ابوالفضل یعقوبی» در وزن 68- و «سجاد مردانی» در وزن 80+ کیلوگرم بعنوان نمایندگان ایران به مصاف حریفانشان می روند. 

 

در این رقابت ها تنها یک مدال برنز توزیع می شود و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 80، 48 و 28.8 امتیاز در راه کسب امتیاز برای سهمیه المپیک 2020 توکیو تعلق می گیرد. جایزه نقدی این رقابت ها به مدال آوران نیز به ترتیب 6، 3 و هزار دلار است.

 

هدایت تیم ملی تکواندوی ایران برای شرکت در این مسابقات برعهده بیژن مقانلو بعنوان سرمربی و هادی افشار بعنوان مربی بدنساز خواهد بود.

منبع :

Menu