قاره سبز در انتظار درخشش جهانبخش و آزمون

رقابت‌های یک شانزدهم نهایی یورولیگ از امشب آغاز می‌شود تا دومین تورنمنت معتبر باشگاهی قاره سبز آوردگاهی برای درخشش لژیونرهای جوان ایرانی باشد.

قاره سبز در انتظار درخشش جهانبخش و آزمون

دومین تورنمنت معتبر باشگاهی در قاره اروپا در حالی امشب دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی خود را پشت سر خواهد گذاشت که حضور دو ملی پوش جوان ایرانی در ترکیب آلکمار و روستوف بار دیگر بر جذابیت و حساسیت های این رقابت ها نزد فوتبالدوستان ایرانی خواهد افزود.

 

قاره سبز در انتظار درخشش جهانبخش و آزمون


در شهر آلکمار تیم محبوب این شهر یعنی AZ در حضور علیرضا جهانبخش جدالی دشوار و طاقت فرسا با تیم مطرح فرانسوی خواهد داشت. المپیک لیون به عنوان یکی از سرشناس ترین باشگاه های فرانسوی با در اختیار داشتن ستاره های سرشناس و گران قیمت از جمله لاکزات، ممفیس دپای و ... امشب در حالی گام به ورزشگاه آفاس می گذارد که شاگردان ون دن بروم در آلکمار خیلی امیدوار هستند به جاه طلبی اروپایی خود در این تورنمنت ادامه دهند و در این بین نیم نگاهی به ساق های ستاره ایرانی خود دارند که از دید رسانه های هلندی به عنوان مرد کلیدی تیمش در ساختار تهاجمی معرفی شده است.

 


در دیگر دیدار حساس امشب روستوف با در اختیار داشتن سردار آزمون به عنوان مهاجم اول در ورزشگاه المپیکو 2 شهر روستوف و در سرمای شدید 8- روسیه میزبان تیم سرشناس اسپارتاپراگ از جمهوری چک خواهد بود. سردار که در نقل و انتقالات زمستانی در صدر شایعات مختلفی از قبیل کوچ به فوتبال انگلیس و آلمان با ارقام وسوسه کننده قرار داشت در نهایت با مخالفت قربان بردی اف در تیم روسی ماندگار شد تا همچنان امید اول گلزنی تیمش در رقابت های اروپایی قلمداد شود. روستوف به خاطر تعطیلات زمستانی فوتبال روسیه نزدیک به دو ماه است در هیچ بازی رسمی به میدان نرفته و تنها با چند اردو در امارات و ترکیه خودش را برای بازی امشب آماده کرده است و امیدوار است از سرمای حاکم بر روسیه نهایت بهره را ببرد و در همین بازی رفت بار خود برای صعود را ببندد.

منبع :

Menu