توصیه‌های طلایی المپیک ایران به دانش آموزان:ازتحصیل غافل نشوید

مرد طلایی المپیک به دانش آموزان توصیه کرد که دانش آموزان علاقمند به ورزش نباید از تحصیل غافل شوند و بدانند ورزش و تحصیل می‌تواند آنها را به موفقیت برساند.

توصیه‌های طلایی المپیک ایران به دانش آموزان:ازتحصیل غافل نشوید

مرد طلایی المپیک به دانش آموزان توصیه کرد که دانش آموزان علاقمند به ورزش نباید از تحصیل غافل شوند و بدانند ورزش و تحصیل می تواند آنها را به موفقیت برساند.

کیانوش رستمی وزنه بردار طلایی ایران در المپیک ریو 2016 در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا کرمانشاه در توصیه ایی به دانش آموزان اظهار کرد: جوانانی که به ورزش علاقمند هستند باید رشته مورد علاقه خود را به صورت جدی و تکنیکی دنبال کنند اما نباید هرگز از درس خواندن و علم آموزی در کنار ورزش غافل شوند.

 

وی بر اهمیت درس خواندن تاکید کرد و گفت: من در ابتدا در رشته علوم سیاسی درس خواندم اما در حال حضر در رشته حسابداری مشغول به تحصیل هستم.

مرد طلایی المپیک ایران در وزنه برداری یکی از اهداف خود را خدمتگزاری به مردم دانست و گفت: شادی مردم برای من بزرگتری هدف است.

رستمی در خصوص چگونگی ورود به دنیای وزنه برداری اظهار کرد: برادرم وزنه بردار بود و من از طریق او با این ورزش آشنا شدم و در ۱۰ سالگی به این ورزش وارد شدم و بخاطر علاقه ای که داشتم با جدیت تمام فعالیتم را ادامه دادم.

با سیستم 15 سال قبل کار می کنیم

رستمی بر لزوم تقویت پشتوانه های ورزشی تاکید کرد و گفت: ما در حال حاضر با سستم 15 سال قبل کار می کنیم و نیازمند بروز رسانی این سیستم ورزشی هستیم.

رستمی در خصوص آینده وزنه برداری ایران بیان داشت: برای تقویت وزنه برداری در جوانان و نوجوانان باید تلاش های بیشتری صورت گیرد و اگر تحولات مثبتی انجام نشود آینده وزنه برداری در ایران با مشکل مواجه می شود.

این مرد طلایی المپیک در خصوص آینده ورزشی خود ابراز کرد: امیدوارم بتوانم به جوانانی که به این رشته علاقمند هستند کمک کنم تا در این بخش پیشرفت کنند و خودم را خدمتگزار مردم می دانم.

رستمی در خصوص راز موفقیت خود اعلام کرد: من با تلاش و صبر زیاد موفق به کسب طلای المپیک شدم و از همه ورزشکاران و ورزش دوستان خواستارم کار خود را با جدیت تمام دنبال کنند.


Menu