اضافه شدن 5 درس جدید برای دبیرستانی‌ها

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: امسال 5 عنوان جدید براساس نیاز به مجموعه دروس متوسطه اضافه شده و بسته «بر فراز آسمان» و مواد آموزشی ویژه معلمان نیز برای مدیریت بهتر درس‌های جدید در نظ

اضافه شدن 5 درس جدید برای دبیرستانی‌ها

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: امسال 5 عنوان جدید براساس نیاز به مجموعه دروس متوسطه اضافه شده و بسته «بر فراز آسمان» و مواد آموزشی ویژه معلمان نیز برای مدیریت بهتر درس‌های جدید در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از ایسنا، علی زرافشان درباره راه اندازی شبکه ملی اطلاعات گفت: خوشبختانه از اولین مرحله توسعه فناوری اطلاعات در ایران که با پروژه تکفا شروع شد، آموزش و پرورش به عنوان عامل بنیادین در توسعه اطلاعات تشخیص داده شد و بیشترین منابع مالی نیز به این بخش اختصاص داده شد. بخشی از این منابع در برنامه جامعی برای توسعه زیرساخت‌های نرم افزاری و مبانی توسعه فناوری اطلاعات اختصاص پیدا کرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در آن زمان در بحث مطالعاتی ابعاد مختلف فناوری را در یک مجموعه جامع تولید کردیم تا بدانیم چگونه باید توسعه فناوری را مدیریت کنیم. با تصویب سند تحول به این نکته توجه داشتیم و در هدف عملیاتی شماره 17 سند، ارتقای کیفیت فرآیند تعلیم و تربیت با تکیه بر استفاده هوشمندانه از فناوری نوین مد نظر قرار گرفت.

وی که در یک برنامه رادیویی صحبت می‌کرد، یادآور شد: توسعه ضریب نفوذ شبکه ملی اطلاعات و ارتباطات در مدارس با اولویت پر کردن شکاف دیجیتالی بین مناطق مختلف برای بهره برداری بهتر مد نظر قرار گرفته است.

Menu