زمان توزیع کتاب درسی اعلام شد

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش از جزییات چاپ و توزیع کتاب‌های درسی خبر داد.

زمان توزیع کتاب درسی اعلام شد

حسین طلایی معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: چاپ کتاب‌های درسی در همه پایه ها به جز پایه دهم به پایان رسیده و در مرحله توزیع است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش در خصوص تغییرات کتاب های درسی گفت: در کتاب های پایه های اول تا نهم طبق ارزشیابی های صورت گرفته تغییراتی اعمال شده ولی در پایه ی دهم هم در دو شاخه فنی و حرفه ای و کار و دانش محتوای کتاب به طور کلی تغییر کرده چرا که لازم است دروس مهارتی تر شود تا روحیه ی خلاقیت و نوآوری در دانش آموزان تقویت شود.

طلایی بیان کرد: کتاب های درسی دانش آموزان متوسطه اول و دوم نیز از ٢٠ شهریور ماه در استان ها و از ٢٣ شهریور ماه در تهران، شهرستان های تهران و البرز توزیع می شود.

وی در خصوص کتاب‌های ماندگار گفت: با توجه به این که ساختار آموزشی تغییر کرده و نظام ٣-٣-٦ مستقر شده است هر سال دو پایه‌ی درسی دستخوش تغییرات می‌شود که هر کتاب درسی بین ٣ تا ٥ سال ثابت است تا ارزشیابی ها جهت اعمال تغییرات بررسی شوند.





Menu