-
خانواده، مدرسه و جامعه، محیطِ پیرامونی تاثیرگذار بر شخصیت و عملکردِ دانشآموز را تشکیل میدهند.
-
نمیتوان از موفقیت رتبههای یکرقمی گفت، اما به نقش مؤثر اولیای آنها اشاره نکرد.
-
نمیتوان از موفقیت رتبههای یکرقمی گفت، اما به نقش مؤثر اولیای آنها اشاره نکرد.
-
خیلی با هم دوست بودند. پدرش همیشه بعد اتمام برنامه درسی محمد مهدی به سراغ او میرفت و با وی گفتوگو میکرد؛ برنامه امروزت چگونه بود،...
-
نمیتوان از موفقیت رتبههای یکرقمی گفت، اما به نقش مؤثر اولیای آنها اشاره نکرد.
-
در انتخاب مدرسه علی از پیش دبستانی و ابتدایی معیارهای کیفی و سطح بالایی را در نظر داشتیم مدرسهای که به دانشآموزانش ارزش بگذارد...
-
من موفقیت نیلوفر را مدیون زحمات همسرم هستم. من که همیشه درگیر کار بودم، کار بانک حساس و سخت است و همیشه دیر به خانه میآمدم از این رو مسائل آموزشی و مدرسه نیلوفر بر عهده ایشان بود..
-
سیاوش شربتی، پدر امیرمحمد هستم. فرزند اولم امسال لیسانس حقوق گرفتند و در حال خواندن برای آزمون وکالت هستند و امیرمحمد فرزند دوم ما است...
-
دیاکو پشتکار خوبی داشت و با توصیههایی که میکردیم، همراهی میکرد. از شروع دوران متوسطه اول سعی کردیم برای دیاکو یک برنامهریزی مناسب داشته باشیم
-
با سلام مادر زهرا و رضا میرسلیمانی هستم. به دلیل کسب رضایت از نتیجهی عالی دخترم به واسطهی شرکت کردن در آزمونهای کانون، پسرم را نیز، در این آزمونها ثبتنام کردم