روش مطالعه قهرمانان پیشرفت : درس فیزیک

یکی از روش‌هایی که می‌تواند در کشف روش مطالعه صحیح در مسیر مطالعه کمک کند و باعث می‌شود که به اندازه زحمت و توانی که در مطالعه یک کشیده اید ، موفق شوید، آشنایی با روش‌های مطالعه‌ی افراد موفق است.

  1. روش مطالعه قهرمانان پیشرفت : درس فیزیک

    روش مطالعه قهرمانان پیشرفت : درس فیزیک

    یکی از روش‌هایی که می‌تواند در کشف روش مطالعه صحیح در مسیر مطالعه کمک کند و باعث می‌شود که به اندازه زحمت و توانی که در مطالعه یک کشیده اید ، موفق شوید، آشنایی با روش‌های مطالعه‌ی افراد موفق است.

  2. نیما نوروزی : از اهمیت فیزیک پیش 1 ساده نگذریم!

    نیما نوروزی : از اهمیت فیزیک پیش 1 ساده نگذریم!

    با توجه به نزدیکی امتحانات ترم اول در دی ماه توصیه می گردد که چهار فصل فیزیک پیش 1 را بسیار جدی بگیریم زیرا در کنکور سهم بسیار قابل توجهی دارند و در این بازی زمانی در جمع بندی و خلاصه برداری از ...

  3. فصل دوم -شیمی دهم-خلاصه نکات - نوید آرمات

    فصل دوم -شیمی دهم-خلاصه نکات - نوید آرمات

    در این مطلب می‌خواهیم به جمع بندی خلاصه نکات و حفظیات فصل دوم شیمی دهم مطابق با بودجه بندی آزمون‌های جمع بندی و کنکور بپردازیم.

  4. جمع بندی فصل دوم- شیمی دوازدهم - خلاصه نکات -نوید آرمات

    جمع بندی فصل دوم- شیمی دوازدهم - خلاصه نکات -نوید آرمات

    در این مطلب می‌خواهیم به خلاصه نکات و حفظیات فصل دوم شیمی دوازدهم مطابق با بودجه بندی آزمون 24 دی که برای پاسخگویی به سوالات آزمون باید به آن‌ها مسلط باشید، بپردازیم.

  5. اسید و باز - شیمی دوازدهم - خلاصه نکات - نوید آرمات

    اسید و باز - شیمی دوازدهم - خلاصه نکات - نوید آرمات

    در این مطلب می‌خواهیم نکته‌ها و حفظیات فصل 1 دوازدهم مطابق با بودجه بندی آزمون 7 آبان صفحهء 17 تا 28 که برای پاسخگویی به سوالات آزمون باید به آن‌ها مسلط باشید، بپردازیم.

  6. فصل 1-شیمی دهم-خلاصه نکات-نوید آرمات

    فصل 1-شیمی دهم-خلاصه نکات-نوید آرمات

    در این مطلب می‌خواهیم به جمع بندی خلاصه نکات و حفظیات فصل اول شیمی دهم مطابق با بودجه بندی آزمون‌های جمع بندی و کنکور بپردازیم.

  7. آنتالپی ها - شیمی یازدهم - خلاصه نکات - نوید آرمات

    آنتالپی ها - شیمی یازدهم - خلاصه نکات - نوید آرمات

    در این مطلب می‌خواهیم به جمع بندی خلاصه نکات و حفظیات صفحات 63 تا 77 شیمی یازدهم مطابق با بودجه بندی آزمون 6 اسفند که برای پاسخگویی به سوالات آزمون باید به آن‌ها مسلط باشید، بپردازیم.

  8. توزیع الکترون - شیمی دهم - خلاصه نکات - سیده محدثه حسینی

    توزیع الکترون - شیمی دهم - خلاصه نکات - سیده محدثه حسینی

    در این مطلب میخواهیم با هم به جمع بندی نکات صفحه 28 تا 44 شیمی دهم (مطابق با آزمون جامع) و خلاصه نکات که برای پاسخگویی به سوالات آزمون باید به آن‌ها مسلط باشید، بپردازیم.

  9. دما و آنتالپی-شیمی یازدهم-خلاصه نکات- سیده محدثه حسینی

    دما و آنتالپی-شیمی یازدهم-خلاصه نکات- سیده محدثه حسینی

    در این مطلب می‌خواهیم به جمع بندی خلاصه نکات و حفظیات صفحات 49 تا 75 شیمی یازدهم مطابق با بودجه بندی آزمون 6 اسفند که برای پاسخگویی به سوالات آزمون باید به آن‌ها مسلط باشید، بپردازیم.

  10. عوامل موثر بر تعادل - شیمی دوازدهم - خلاصه نکات -نوید آرمات

    عوامل موثر بر تعادل - شیمی دوازدهم - خلاصه نکات -نوید آرمات

    در این مطلب می‌خواهیم به جمع بندی خلاصه نکات و حفظیات مبحث عوامل موثر بر تعادل از شیمی دوازدهم مطابق با بودجه بندی آزمون 2 اردیبهشت که برای پاسخگویی به سوالات آزمون باید به آن‌ها مسلط باشید، بپردازیم.

Menu