ساسان عزیزی نژاد : تحلیل درس زبان انگلیسی کنکور زبان 94

تحلیل درس زبان انگلیسی....

ساسان عزیزی نژاد : تحلیل درس زبان انگلیسی کنکور زبان 94

 به نام خدا تحلیل سوالات زبان انگلیسی عمومی کنکور  زبان 

گرامر :

در سؤالات بخش گرامر، 4 سؤال مطرح شده، یک سوال از کتاب سال سوم و  سه سوال از سال چهارم طراحی شده است: سوال 76 بعد از   avoidاسم مصدر درس 2، سوال 77  از  تشدید کنندها سال چهارم، سوال   78  از مبحث کلمات ربط تضاد غیر منتظره درس 7 سال چهارم، سوال79 از مبحث حذف ضمایر موصولی درس 3 سال چهارم  ( تعداد سوال های حذف ضمایر موصولی در سوال های امسال بیشتر به چشم می خورد). سطح این سوالات استاندارد و در حد انتظار بود.

واژگان

در سوالات مربوط به واژگان هفت سوال از سال چهارم بود  و در سوال 86  لغت meltخارج از کتاب درسی می باشد. سوالات واژگان در حد انتظار بود.

کلوز تست :

در این قسمت، همانند سال‌های گذشته 5 سؤال دارد. دو سوال گرامری از مبحث  حرف اضافه و مجهول می باشد. سوال 91 سوال چالش برانگیز می باشد. دو سوال واژگان یکی از سال سوم و دیگری از سال چهارم می باشد.

     درک مطلب :

مثل گروه های دیگر، متون درک مطلب کوتاه تر از سال های قبل می باشد. سوال ها ی  هر دو متن کمی سختر از گروهای دیگر می باشد .در متن اول سوال 93 انتخاب عنوان برای متن می باشد گزینه های سه و چهار می تواند درست باشد اما به نظر بنده گزینه 4 درستر می باشد. سوال 94 راجع به مترادف  می باشد و با توجه به متن گزینه 2 و 3 هر دو  می تواند درست باشد اما با توجه به معنی کلمه گزینه 3 story درست می باشد. سوال 95 مربوط جزییات متن و سوال 95 بصورت استنباطی می باشد و گزینه چهار درست می باشد گزینه 3 گول زننده است و کلمه گالیور در آن غلط محسوب می شود. در متن 2 سوال های 97 مربوط به جزییات متن و سوال 98 مربوط به مرجع ضمیر ، و سوال 99و 100 مربوط به جزییات و همچنین از نوع استنباطی می باشد.

آرزوی موفقیت برای تمامی داوطلبان عزیز

ساسان عزیزی نژاد تالش گیلان

Menu