تخمین رتبه براساس درصد(چند تا از 10 تا) و تراز : کلیک کنید

می دانید که در هرسال سطح دشواری سوال‌ها به گونه ای متفاوت از سال‌های گذشته است در یک سال یک درس و در سال دیگر درسی دیگر دشوارتر یا ساده‌تر می‌شود ...

تخمین رتبه براساس درصد(چند تا از 10 تا) و تراز : کلیک کنید

می دانید که در هرسال سطح دشواری سوال ها به گونه ای متفاوت از سال های گذشته است در یک سال یک درس و در سال دیگر درسی دیگر دشوارتر یا ساده تر می شود اما شما می توانید درصدها و چند تااز ده تایتان را برای سال های مختلف در سایت کانون وارد کنید تا ببینید اگر همین نمره ها را در آن زمان کسب می کردید چه رتبه ای به دست می آوردید . ضمنا بر اساس میانگین ترازتان در کانون نیزمی توانید رتبه ی خود را تخمین بزنید یعنی با دو روش می توانید حدود رتبه ی خود را تخمین بزنید یکی بر اساس درصدها و چند تا از ده تایتان در آزمون امسال ( البته اگر نمره ها یتان را درست حساب کرده باشید ) و دیگری بر اساس میانگین نمره ی تراز خود در آزمون های برنامه ای کانون . 

بدیهی است که تخمین رتبه بر اساس میانگین تراز در کانون فقط برای دانش آموزان کانونی قابل اجراست اما تخمین رتبه بر اساس مقایسه با نمره ها و درصدهای سال های قبل برای همه ی دانش آموزان اعم از کانونی و غیر کانونی ممکن است . 

در هر صورت این اعداد دامنه ای از رتبه های احتمالی را براساس نتایج سال های گذشته یا براساس میانگین ترازهای شما در آزمون های برنامه ای کانون ارائه خواهند داد .

 برروی لینک مورد نظر کلیک کنید.

 

تخمین رتبه براساس درصد  

 

  تخمین رتبه براساس تراز و مشاهده ی قبولی ها 

 

Menu