بازیابی پیامک های حذف شده

آیا می‌شود پیامک‌های حذف شده را دوباره ریکاوری کرد؟ آیا نرم‌افزار خاصی نیاز است؟ این مقاله به معرفی دو نرم‌افزار با روش کار ساده و امکانات بسیار برای بازیابی اطلاعات از دست رفته تلفن‌های همراه ا...

بازیابی پیامک های حذف شده

آيا مي‌شود پيامک‌هاي حذف شده را دوباره ريکاوري کرد؟ آيا نرم‌افزار خاصي نياز است؟
اين مقاله به معرفي دو نرم‌افزار با روش کار ساده و امکانات بسيار براي بازيابي اطلاعات از دست رفته تلفن‌هاي همراه اختصاص دارد. اين نرم‌افزارها علاوه بر پشتيباني از قابليت بازيابي پيامک‌هاي حذف شده، امکانات ديگري را در اختيار شما قرار مي‌دهد که در ادامه به معرفي کامل‌تر هريک از آنها خواهيم پرداخت.

 

بازيابي از اندرويد
طي سال‌هاي اخير، بسياري از تلفن‌هاي همراه هوشمند به سيستم‌عامل اندرويد مجهز شده‌ و نرم‌افزارهاي مختلفي نيز براي اين سيستم‌عامل انتشار يافته است.

 

يکي از نرم‌افزارهايي که همواره کاربران سيستم‌هاي رايانه‌اي به آن نياز دارند، نرم‌افزار بازيابي اطلاعات از دست رفته است. اکنون نيز که تلفن‌هاي همراه هوشمند به محلي براي ذخيره اطلاعات کاربران تبديل شده‌ و بسياري از امور روزمره يک کاربر را تحت کنترل خود درمي‌آورند، بازيابي اطلاعات از دست رفته در آنها نيز از اهميت ويژه‌اي برخوردار شده است.

 

اين اهميت به حدي است که امروز بسياري از شرکت‌هاي توليدکننده نرم‌افزارهاي بازيابي اطلاعات، انرژي خود را روي بازيابي اطلاعات از اين دستگاه‌ها متمرکز کرده‌ و نرم‌افزارهاي بسياري نيز در اين زمينه انتشار يافته است.

 

اگر شما هم با مشکل از دست رفتن ناگهاني اطلاعات ذخيره شده در تلفن همراه خود مواجه شده‌ايد و به‌دنبال نرم‌افزاري مناسب با روش کار آسان براي بازيابي اطلاعات از دست رفته هستيد، پيشنهاد مي‌کنيم از مجموعه نرم‌افزارهاي Dr.Fone از سري محصولات Wondershare کمک بگيريد.

 

نرم‌افزار Wondershare Dr.Fone for Android ابزاري منحصربه‌فرد با امکانات ويژه براي کاربران سيستم‌عامل اندرويد است که قابليت‌هاي متنوعي را براي بازيابي اطلاعات از دست رفته از تلفن‌هاي همراه و تبلت‌هاي مجهز به اين سيستم‌عامل در اختيار شما قرار مي‌دهد.

 

برخي امکانات اين نرم‌افزار به اختصار عبارت است از:
ـ اسکن خودکار دستگاه پس از اتصال به رايانه

ـ بازيابي پيامک‌هاي ارسالي و دريافتي و ذخيره آنها در فرمت HTML براي بازخواني و چاپ راحت توسط رايانه

ـ بازيابي مخاطبان حذف شده همراه با اطلاعات ذخيره شده از هر مخاطب اعم از نام، شماره‌هاي تماس، آدرس ايميل و ذخيره اطلاعات استخراجي در فرمت‌هاي HTML وvCard ،CSV

ـ بازيابي عکس‌ها و ويدئوهاي حذف شده از کارت حافظه

ـ ارائه پيش‌نمايش زنده از تمام اطلاعات قابل بازيابي

ـ بازيابي اطلاعات باتوجه به گزينه‌هاي انتخاب شده توسط شما

ـ پشتيباني از انواع تلفن‌هاي همراه مجهز به سيستم‌عامل اندرويد اعم از Samsung ،HTC ،LG ،Sony ،Motorola ،ZET ،Huawei و...

ـ پشتيباني از نسخه‌هاي مختلف سيستم‌عامل اندرويد

ـ پشتيباني از همه دستگاه‌هاي روت شده سامسونگ صرف نظر از نسخه سيستم‌عامل اندرويد آنها

نرم‌افزار فوق در نسخه‌هاي 32 و 64 بيت سيستم‌عامل ويندوز ويستا، 7 و 8 قابل استفاده است و مي‌توانيد در ويندوز اکس‌پي 32 بيت نيز آن را نصب کرده و مورد استفاده قرار دهيد.

 

نرم افزار اندرويد, بازيابي پيامک‌هاي حذف شده

بازيابي از iOS
آي‌فون، آي‌پد و آي‌پاد از جمله محصولات محبوب شرکت اپل به‌شمار مي‌رود. بسياري از کاربران اين دستگاه‌ها گمان مي‌کنند اتصال اين‌دستگاه‌ها به رايانه و انتقال فايل در آنها بسهولت ديگر سيستم‌هاي‌عامل امکان‌پذير نيست و هنگامي که با مشکلاتي مانند از دست رفتن اطلاعات مواجه شوند، بازيابي اطلاعات از دست رفته را امري غيرممکن مي‌پندارند!

اگر شما هم از کاربران اين دستگاه‌ها هستيد و اطلاعات ذخيره شده در گجت خود را به هر دليلي از دست داده‌ايد، پيشنهاد مي‌کنيم از نرم‌افزار ديگري که Wondershare براي کاربران iOS طراحي کرده است کمک بگيريد.

نرم‌افزار قدرتمند Wondershare Dr.Fone for iOS شما را قادر مي‌سازد براحتي هفت نوع مختلف از اطلاعات حذف شده از دستگاه‌هايي همچون آي‌فون اس4 و 5، آي‌پد، آي‌پد ميني، آي‌پد جديد، آي‌پد2 و آي‌پاد تاچ5 را بازيابي کنيد. (پيامک‌ها، فهرست مخاطبان، تاريخچه تماس‌ها، تقويم، يادداشت‌ها، هشدارها و بوک مارک‌هاي مرورگر سفري جزو اين هفت نوع اطلاعات به‌شمار مي‌رود)

همچنين شما مي‌توانيد 12 نوع مختلف از اطلاعات را از دستگاه‌هايي همچون آي‌فون 4/3GS ، آي‌پد1 و آي‌پاد تاچ4 بازيابي کنيد. (پيامک‌ها، فهرست مخاطبان، تاريخچه تماس‌ها، تقويم، يادداشت‌ها، هشدارها، بوک مارک‌هاي مرورگر سفري، فهرست دوربين، مجموعه عکس‌ها، پيوست‌هاي پيام‌ها و يادداشت‌هاي صوتي نيز از جمله موارد قابل بازيابي در اين دستگاه‌ها به‌شمار مي‌رود)

برخي از مهم‌ترين امکانات اين نرم‌افزار عبارت است از:
ـ بازيابي اطلاعات حذف شده از دستگاه پيش از تهيه نسخه پشتيبان از اطلاعات

ـ بازيابي اطلاعات از دست رفته در حالت‌هاي مختلف اعم از هنگ کردن دستگاه، آسيب ديدن آن، قفل شدن دستگاه توسط رمز عبوري که فراموش کرده‌ايد، گم کردن دستگاه يا حتي پاکسازي آن به‌دليل عمليات به‌روزرساني سيستم‌عامل، جيلبريک و بازگرداني تنظيمات به حالت کارخانه

ـ هماهنگ‌سازي اطلاعات بازيابي شده با دستگاه شما به منظور انتقال آسان فهرست مخاطبان به دستگاه يا ذخيره آسان تصاوير و ويدئوهاي بازيابي شده در آن

اين نرم‌افزار در نسخه‌هاي مختلف سيستم‌عامل ويندوز و مک قابل استفاده است و مي‌توانيد با توجه به سيستم‌عامل دستگاه خود نسبت به دانلود هريک از نسخه‌هاي مورد نظر اقدام کنيد:


 

توجه: نسخه مناسب مک اين نرم‌افزار مي‌تواند مکالمات صورت گرفته توسط نرم‌افزار WhatsApp را نيز براي شما بازيابي کند. در دستگاه‌هاي آي‌فون 4، آي‌فون 3GS، آي‌پد1 و آي‌پاد تاچ4 شما مي‌توانيد صندوق صوتي (voicemail) و پيوست‌هاي نرم‌افزار WhatsApp را نيز بازيابي کنيد.

منبع :

Menu