سوالات متناسب با امتحانات نهایی: آزمون 7فروردین دوازدهم انسانی

در این مطلب، سؤالاتی از آزمون 7 فروردین ذکر شده اند که متناسب با امتحانات نهایی شما هستند.

سوالات متناسب با امتحانات نهایی: آزمون 7فروردین دوازدهم انسانی

دوستان سلام

سال نو مبارک

در آزمون های پیش رو قصد داریم با هدف آمادگی همزمان شما برای کنکور سراسری و امتحانات نهایی، سوالاتی از آزمون را که متناسب با مفاهیم یا تیپ های سوال امتحان نهایی هستند، مشخص کرده و ارائه کنیم.

امید است با تمرکز بیشتر بر این سؤالات، همزمان هم برای کنکور سراسری و هم امتحانات نهایی آماده شوید.

در این مطلب، سؤالاتی از آزمون 7 فروردین ذکر شده اند که متناسب با امتحانات نهایی شما هستند.

نام درسشماره سوالمبحث سوالدلیل انتخاب
ریاضی و آمار11آمارمباحثی نظیر «تابع» و «آمار» گرچه جزء مباحث ریاضی پایه هستند، اما پیش زمینه و پیش نیاز مباحث ریاضی و آمار دوازدهم اند، تسلط بر این مباحث می تواند کمک کند درک بهتری از مباحث دوازدهم شکل بگیرد و به طور غیرمستقیم در پاسخگویی به سوالات امتحانات نهایی تأثیرگذار است.
12
14تابع
15
16
علوم و فنون ادبی31آرایه های ادبیآرایه ها جزء مباحث ترکیبی است که پاسخگویی به سوالات آن در امتحانات نهایی، مستلزم تسلط بر نکات پایه نیز هست. (دقت داشته باشید در امتحانات نهایی، سؤالات مستقیم از آرایه های پایه، نظیر تشبیه، مراعات النظیر، استعاره و... داریم)
32
33
34
35
36
38

موسیقی شعر


مباحث مربوط به موسیقی شعر، کاملا ماهیت ترکیبی دارند،  تسلط بر نکات پایه، کمک می کند تا سؤالات مربوط به امتحانات نهایی را نیز با مهارت بیشتری حل کرد.
41
42
44
45
عربی87ترجمهدر سؤالات ترجمه، نکات اصلی (ترجمه فعل، ترکیب های اسمی، ضمیرها و ساختارهای پرکاربرد) مطرح شده اند، این ساختارها در سؤالات ترجمه امتحان نهایی نیز بسیار پرکاربرد هستند و در بارم بندی سوالات ترجمه، ترجمه دقیق آن ها همواره لحاظ می شود.
89
90
91
92
93
97تحلیل صرفی و اعرابمبحث تحلیل صرفی و اعراب، همواره در امتحان نهایی بارم بندی مشخص دارد؛ جالب توجه است که نکات مطرح شده در این مبحث در امتحان نهایی، عموماً از مباحث پایه هستند. (جنس و تعداد، معرفه و نکره، معرب و مبنی و ....)
98
Menu