ابتکار و خلاقیت دانش‌آموزان متوسطه‌2 درتکمیل دفتر برنامه‌ریزی

در جلسه امروز گروه متوسطه‌دوم، دانش آموزان در مورد ابتکار و خلاقیت‌های خود در مورد تکمیل دفتر برنامه‌ریزی،‌نکاتی را عنوان کردند، که در اینجا آورده شده است:

ابتکار و خلاقیت دانش‌آموزان متوسطه‌2 درتکمیل دفتر برنامه‌ریزی


 در جلسه روز جمعه دهفت مهر دانش آموزان گروه متوسطه‌دوم ، دانش آموزان در مورد ابتکار و خلاقیت‌های خود در مورد تکمیل دفتر برنامه‌ریزی،‌نکاتی را عنوان کردند، که در اینجا آورده شده است:

ایده‌ها موارد زیر هستند:

درج تعداد تست، علت سوالات غلط و نزده و چند از ده، مطالعه آزاد و فوق برنامه، رنگ به عملکرد و حس خود دانش آموز، هدف گذاری و الویت‌ها، روش مطالعه و عنوان مبحث، جملات انگیزشی و درج منابع تستی



درج تعداد تست در دفتربرنامه‌ریزی:

زهرا یزدانی چم حیدری یازدهم تجربی‌ نجف‌آباد: 

من  تعداد تست ها و صحیح و غلط و نزده را هم در دفتر برنامه‌ریزی اضافه کردم

حامد آقائی دهم تجربی‌ ملکان: 

من تعداد تست هایم را هم در خانه‌های دفتر برنامه‌ریزی می نویسم.

زهرا منصوری یازدهم تجربی‌:

من تعداد تست‌ها را هم در دفتر برنامه‌ریزی می‌نویسم.

محمد مهدی ناصری دهم تجربی‌: 

به نوشتن تعداد تست در دفتر برنامه‌ریزی می‌پردازم.

ریحانه طواف دهم تجربی‌ تهران: 

تعداد تست‌ها را هم در دفتر برنامه ریزی اضافه کردم.

ریحانه مصطفائی یازدهم تجربی‌ تهرانسر: 

من تعداد تست‌هایی را که می‌زنم  را هم در دفتر می‌نویسم.

نیکو دیناری گله دار یازدهم تجربی‌: 

تعداد تست‌ها را در دفتر برنامه‌ریزی اضافه کردم.

حسین ارشدسفیدان دهم ریاضی تبریز: 

تعداد تست‌های زده شده را هم در دفتر برنامه‌ریزی می‌نویسم.

ملیکا نیری یازدهم علوم انسانی‌ قم: 

من هم تعداد تست‌ها را در دفتر برنامه‌ریزی می‌نویسم

سیده فاطمه موسوی پویا یازدهم علوم انسانی‌:

تعداد تست را  می‌نویسم یعنی یک ساعت درس را که می‌خوانم مقابل همان بخش و همان درس، هم می‌نوسم که چند تست زدم.

نسا احمدی یازدهم علوم انسانی‌: 

من در دفتر برنامه ریزی تعداد تست را هم می‌نویسم و این موضوع برای برنامه‌ریزی بعدی من خیلی مفید است .

نگین محمدی دهم ریاضی‌ تهران: 

کنار ستون‌های اهداف روزانه ستون تست‌هایی که در روز زدم و ساعت تست زنی روزانه‌ام را هم اضافه کردم.

زینب باوی دهم علوم انسانی‌ :

من در دفتر برنامه ریزی تعداد تست‌هایم را می‌خواهم بنویسم و همچنین نقاط قوت وضعف خودم رت هم می‌نویسم .

محدثه پیغان یازدهم تجربی‌ شهرکرد: 

تعداد تست را هم در دفتر برنامه‌ریزی می‌نویسم.

زهرا محمدخانی پردنجانی دهم تجربی‌: 

من تعداد درست و غلط تست‌ها را هم در دفتر برنامه‌ریزی می نویسم.

نیایش میری یازدهم ریاضی‌ قصرفیروزه: 

تعداد تست‌ها و آزمون‌ها را هم در دفتر برنامه‌ریزی اضافه کردم.

طاها سپاس حکم آبادی دهم تجربی‌ تبریز: 

ساعت های مطالعه برای مدرسه ، آزمون کانون   و مدت زمان تست زنی را جداگانه برای هر درس در دفتر برنامه‌ریزی می‌نویسیم.

یاسمن سیاهپوش یازدهم تجربی‌ شهرری: 

تعداد تست ها را به تفکیک  درست و غلط  را در دفتر برنامه‌ریزی می نویسم .

زینب باوی دهم علوم انسانی‌: 

بله من می‌خواهم در دفتر خودم تعداد تست‌ها را هم در دفتر برنامه‌ریزی بنویسم.

نیوشا زمانی یازدهم تجربی‌:

من هر مربع را به دو قسمت تقسیم می‌کنم و ساعت مطالعه و تعداد تست را در آن  می‌نویسم.

سروش نعمت اللهی یازدهم تجربی‌ یزد: 

زمان تست و روخوانی را جداگانه در دفتر برنامه‌ریزی می‌نویسم.

 

علت سوالات غلط و نزده به همراه چند از ده

صدرا فروردین قدیم دهم تجربی‌: 

من تعداد غلط‌ها و چند از ۱۰ آزمون را هم در دفتر برنامه‌ریزی می‌نویسم.

امین افشاری دهم ریاضی تهران : 

جواب سوالاتی را که غلط زدم از پاسخبرگ بررسی کرده و در دفتر برنامه‌ریزی می‌نویسم.

محمدرضا سلیمانی یازدهم تجربی: 

دلیل تست‌های نزده را هم در دفتر برنامه‌ریزی می‌نویسم.

ثمین راعی دهم تجربی‌: 

درصد تست‌ها و کیفیت مطالعه و وقت تلف شده را هم در دفتر برنامه‌ریزی می‌نویسم

پریسا سادات احمدپورمقدم یازدهم تجربی‌ سبزوار: 

درصد تست‌ها را هم در دفتر برنامه‌ریزی می‌نویسم.

رسول والایی پاک دهم تجربی‌ : 

درصد یادگیری را هم در دفتر برنامه‌ریزی می‌نویسم.

راضیه ایکدری دهم علوم انسانی‌: 

من در صفحه آخر، چند از 10 هر آزمون را می‌نویسم و با ساعت مطالعه نسبت می‌دهم.

فاطمه صفی یازدهم علوم انسانی‌: 

در انتهای صفحه اول را یک جدول برای چند از ده اضافه کردم.

 

درج زمان مطالعه آزاد و فوق برنامه

حسین ارشدسفیدان دهم ریاضی تبریز: 

ابتکار : زمانی‌های که برای کلاس دیگه و تفریحی و سرگرمی و غیره صرف می‌شود را هم می‌نویسم.

محمدیاسین احمدی نژاد دهم تجربی‌ کرمان: 

تنها ابتکار من این بود که یک قسمت برای بازی‌های هم به آن اضافه کردم.

نازنین زهرا سروش یازدهم تجربی‌ کرمانشاه: 

زمان استفاده از گوشی وتلویزیون را هم دفتر برنامه‌ریزی می‌نویسم.

مائده ایرانی یازدهم تجربی‌ : 

من تعداد تست و مطالعه آزاد را هم به دفتر برنامه‌ریزی اضافه کردم.

پریسا سادات احمدپورمقدم یازدهم تجربی‌ سبزوار: 

مدت زمان استفاده از گوشی را در آن می‌نویسم.

فاطمه رستمی دهم تجربی سنندج: 

اگه دی وی دی ببینم یا جزوه و کتاب بخوانم ، آن را هم در دفتر برنامه‌ریزی می‌نویسم ، درصد و سهم این بخش ها را هم اضافه می‌کنم.

آیدا غلامی دهم تجربی‌ : 

من ساعت فیلم های آموزشی که نگاه می‌کنم و تعداد تست‌ها و صفحات آن را هم در دفتر برنامه‌ریزی می‌نویسم.

 

درج رنگ به عملکرد هفته و حس خود دانش آموز

نازنین زهرا سروش یازدهم تجربی‌ کرمانشاه: 

حس هر روز و مقدار تلاشی را که کردم را هم در دفتر برنامه‌ریزی اضافه کردم.

نازنین فاطمه دریجانی دهم تجربی‌ بم: 

رضایت خودم از خودم را هم در هر روز در دفتر برنامه‌ریزی می‌نویسم.

ایلیا کریمی یازدهم تجربی‌ کامیاران: 

برنامه برای دو هفته‌ی آزمون را و به همراه امتیاز به عملکردم را هم در دفتر برنامه‌ریزی می‌نویسم.

سارینا رحیمی خواجه ایم دهم تجربی‌ تهران: 

زمان مطالعه مفید وقتی که حواسم پرت می‌شود را از زمان مطالعه‌ام به مقدار یک دقیقه کم می‌کنم.

امیر حسین بازی دیلمی یازدهم تجربی‌ کرج: 

علت تنبلی‌ام را کنار هر روز هفته و کنار هر درس می‌نویسم.

 

درج هدف گذاری و الویت‌ها

فاطمه زهرا قلعه نوی دهم تجربی‌: 

سه تا اولویت فردا را به صورت  جداگانه در دفتر برنامه‌ریزی می‌نویسم که اول آن‌ها را انجام دهم،. به عبارتی دیگر همون قورباغه‌ات را قورت بده

سجاد نصیری یازدهم تجربی تربت حیدریه: 

من قسمت پیشرفت نسبت به قبل را به دفتر اضافه کردم و هر پیشرفتی که کردم را اضافه می‌کنم.

ستایش اگبری یازدهم تجربی‌: 

من یک بخش برای اهداف هفتگی را هم به دفتر برنامه‌ریزی اضافه کردم.

آرین سلطانی پورلزرجانی دهم تجربی رشت‌: 

اواخر هفته برنامه هفته بعد را پیش بینی می‌کنم و معمولا می‌توانم آن را انجام دهم.

 

درج روش مطالعه و مبحث مطالعه شده

فاطمه زهرا جاوید یازدهم تجربی‌: 

من روش مطالعه‌ام را ھم می‌نویسم مثلا در درس زیست از بازیابی استفادہ کردم و این که فعالیت‌های دیگری را اگر که داشتم را ھم می‌نویسم.

عطیه رمضان زاده رشوانلو یازدهم تجربی‌: 

به طور جزئی مبحث درس خوانده شده را هم در کنار ساعت مطالعه درس می‌نوشتم.

ایلیا کریمی یازدهم تجربی‌ کامیاران: 

پیش بینی برای عملکردم را قبل از هر روز در دفتر برنامه‌ریزی می‌نویسم.

 

درج جملات انگیزشی

علیرضا محمد زاده یازدهم تجربی‌ شوشتر: 

من جملات انگیزشی ، ساعت بیداریم ،تعداد لیوان آب مصرفی در طول روز  و کار های مثبتم  را هم در دفتر برنامه‌ریزی می‌نویسم .

فاطمه صفی یازدهم علوم انسانی‌: 

من بالای هر صفحه جملات انگیزشی که دوس دارم را می‌نویسم.

امیرحسین ارجمند یازدهم تجربی‌:

من در دفتر برنامه‌ریزی هم تست‌های صحیح و غلط و ساعت مطالعه و حرف‌های انگیزشی‌ام را نوشتم.

 

درج منابع تستی

پارمیس فرهادی یازدهم تجربی‌ تهران: 

نوع و سطح تست‌ها و منابع تستی را هم در دفتر برنامه‌ریزی می‌نویسم.

مهرنوش روستا یازدهم تجربی‌ فیروزآباد: 

من تعداد تست‌ها اسم منبعی که از آن تست زدم، نمرات امتحان تشریحی و ارزش‌‌یابی‌های کلاسی و میزان مشارکت در کلاس را هم یادداشت می‌کنم.

 

 

Menu