نقشه ی کنکور 92 - منحصرا زبان

با بررسی آزمون‌های سراسری 3سال گذشته‌ی تمامی گروه‌های آزمایشی، به این نتیجه رسیدیم که علاوه بر دو درس زبان عربی و انگلیسی، بقیه‌ی درس‌ها هم به لحاظ چیدمان سؤال‌ها از یک منطق تقریبا ثابتی پیروی م...

نقشه ی کنکور 92 - منحصرا زبان

نقشه‌ی کنکور 92 ( ویژه‌ی دوران جمع‌بندی)

برای پیمودن راه نرفته و رسیدن به مقصد، حتماً نقشه‌ای لازم است.

نقشه‌ی راه هرچه‌قدر دقیق‌تر باشد، امکان برنامه‌ریزی را برای مراحل پیش‌رو افزایش می‌دهد و از بروز اتفاقات پیش‌بینی نشده جلوگیری می‌کند.

با بررسی آزمون‌های سراسری 3سال گذشته‌ی تمامی گروه‌های آزمایشی، به این نتیجه رسیدیم که علاوه بر دو درس زبان عربی و انگلیسی، بقیه‌ی درس‌ها هم به لحاظ چیدمان سؤال‌ها از یک منطق تقریبا ثابتی پیروی می‌کنند.

آن‌گاه بر آن شدیم تا چیدمان مباحث مختلفی را که در کنکور از آن سؤال مطرح می‌شود شناسایی کرده و در قالب یک پاسخ‌برگ مشاوره‌ای ارائه کنیم تا شما بتوانید با تمرین 3روز یک‌بار به کمک این پاسخ‌برگ مشاوره‌ای، مسیر خود را با آرامش طی کنید.

این پاسخ‌برگ به شما این امکان را می‌دهد تا با بودجه‌بندی دقیق مباحث، آشنا شوید و جایگاه مباحثی را که کنار گذاشته‌اید از قبل شناسایی کنید.

در آن دسته از درس‌هایی که پراکندگی مباحث به گونه‌ای بوده است که ارائه‌ی چیدمان ممکن نبوده، سعی شده است تا حد امکان مباحث مهم آشکار شود.

پیشنهاد می‌شود هر روز، 15دقیقه بر روی یک درس تمرکز کنید و به دقت، چیدمان مباحث آن را به‌خاطر بسپارید و این کار را آن‌قدر ادامه دهید تا نقشه‌ی پاسخ‌برگ کنکور خود را حفظ کنید.

 

 

Menu