The Importance of the Mixed-Age Classroom
اهمیت کلاسهایی با رده سنی مختلف
یکی از چیزهایی که مونتسوری را از سایر مراکز آموزشی متمایز میکند گروههای سنی مختلف کلاسهاست. به همین خاطر مهم است که کودکان آخرین سال هر مرحله را به اتمام برسانندتا به طور کامل از این موضوع سود ببرند.
One of the things that makes Montessori so different from other educational experiences is the multi-age groupings in our classrooms. It is also why it is vital to complete the final year of each level for your child to fully benefit from the Montessori experience
در مقایسه با کلاسهای مرسوم، داشتن کودکانی با گسترهی سنی، بیشتر نمایشگر جامعه است. بالاخره محل کار همه، از کارمندانی با سنین مختلف تشکیل شده است و افراد جوانتر از باتجربهها یاد میگیرند. در عین حال، کارکنانی که از تجربهی کمتری برخوردارند ، گاهی دیدگاه باارزش و متفاوتی دارند. برای کارکنان مسن فرصتی پیش میآید تا رهبر و معلم باشند. دپارتمانها و گروهها باید همکاری و حل مسئله را بیاموزند،و مواردی را که در مونتسوری آموزش دیده اند در عمل اجرا کنند.
Compared to traditional classrooms, having an arrangement that includes a range of ages is more representative of society. After all, workplaces are made up of employees of all different ages, and younger workers learn from those who are more experienced. At the same time, less experienced staffers sometimes have a different, valuable, untainted perspective to offer. Senior personnel have the opportunity to be leaders and mentors. Departments and teams must learn to collaborate and problem solve — all things Montessori children are especially well-equipped to do
دکتر ماریا مونتسوری دربارهی مراحل پیشرفتی حرف زد که هر کدام خصوصیات روانشناسی خود را دارند. اولین مرحله از تولد تا 6 سالگی اغاز می شود؛ دومین مرحله سالهای ابتدایی از 6 تا 12سالگی را در بر میگیرد و 12 تا 18 سالگی سومین سطح نوجوانی است. مونتسوری زیرمجموعههایی برای بعضی از این مراحل معرفی کرد. در نیمهی اول هر سطح بزرگترین تغییر رخ میدهد. نیمهی دوم سیر مستمر اصلاح شدن است. وکودکان بر اساس این طبقات پیشرفت ،دستهبندی میشوند.
Dr. Maria Montessori spoke of planes of development with certain psychological characteristics associated with each plane. Birth to 6 marks the first plane; the second plane spans the elementary years from 6 to 12; and 12 to 18 marks the third plane of adolescence. Montessori further divided some of those planes into sub-planes. During the first half of each plane is the greatest transformation. The second half is a continuum and refinement of development. Children are grouped together according to these developmental stages
چرخهی سه سالهی “خانهی کودکان” گاهی با مثال بنای خانه توضیح داده میشود. در سال اول، بنیادی محکم ساخته میشود. در سال دوم دیوارها بالا میروند. و در نهایت سقف قرار میگیرد. با هر مرحله ساخت ساز، بنا بهتر و تبدیل به یک خانه میشود. فضای داخل و خارج، سبک منحصر به فرد و خصوصیات آن شکل میگیرد.
The three-year cycle of Children’s House, for example, is sometimes described using the analogy of building a house. In the first year, a solid foundation is laid. The walls go up in the second year. And then finally, the roof is attached. With each phase of construction, the house is further refined and becomes a home, fully formed with inner spaces and an outer aesthetic, unique style, and character
کودک شما تمام مدت در حال سود بردن از روش مونتسوری بوده است اما در سال اخر خانهی کودکان و سال سوم و ششم ابتدایی چیزی مهمتر ارائه میشود.و به تمام مهارتهای رهبری که در حال پرورش بودهاند فرصت شکوفایی داده میشود. کودکان یک نیاز جامعه را تشخیص میدهند و آن را برآورده میکنند.
Your child has been benefiting from their Montessori experience all along, but that final year of Children’s House and the third year and sixth year of Elementary offer something even more profound. All the leadership skills they have been honing have the opportunity to blossom to their fullest. Children recognize a community need and fill it
به طریقی مشابه، در انتهای دورهی ابتدایی، کودکان میتوانند به آسانی و با شیوایی و درک عمیق دربارهی موضوعاتی که مطالعه کردهاند نظر بدهند.و تمام مهارتهای بیانی، نوشتن و تحقیق که در شش سال اخیر پرورش داده شده است ، یکی میشود. این مورد نیز یکی از دلایل بسیاری است که باید هر مرحله را به اتمام رساند.
دیدن تلاش شاگردان بزرگتر برای رسیدن به اوج، برای بچههای دیگر الهامبخش است.
In a similar way, at the end of Elementary, children can articulate ideas on topics they have studied deeply with such ease, eloquence, and depth of understanding. All the research, writing, and presentation skills they have been developing for the past six years of Elementary coalesce. It is also one of the many reasons it is important to see each cycle to its completion. For the younger children in the community, it is inspiring for them to observe their older peers as they strive toward that culmination of skills and begin to cultivate their own voices
برای ورود به سایت دنیای واژه ها بر روی لینک زیر کلیک کنید.
– رقابت با بیش از 90 هزار شرکت کننده
– یادگیری واژههای کتب درسی، Longman، TOEFL، IELTS، GRE و بیشتر …
– یادگیری لغات از طریق استفاده از آنها در نوشتن داستان به انگلیسی
– در هرجا واژه نامه شخصی خود را به همراه داشته باشید
اینستاگرام دنیای واژه ها:
به دلیل انتقال بهتر مفهوم جملات کلمه به کلمه ترجمه نشده است.
از قسمت فایل ضمیمه میتوانید نسخه اپلیکیشن دنیای واژه ها را دانلود کنید.