جایزه کانون به دانش آموزان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

گروه سوم: دانش آموزانی که مجموع آزمون‌های اصلی و هدیه و مشابه پارسال و هدفگذاری و تک درس بین 10 تا 14 آزمون می‌باشد

جایزه کانون به دانش آموزان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

بنیاد علمی آموزشی قلم چی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی هدایایی را برای 4 گروه از دانش آموزان در نظر گرفته است.


گروه اول: 10000 نفر

دانش آموزانی که از ابتدای تابستان امسال ، در 8 آزمون اصلی کانون یا بیشتر ، حاضر بوده و بدون غیبت بوده یا فقط یک غیبت داشته اند و مجموع آزمون های اصلی و هدیه و مشابه پارسال و هدفگذاری و تک درس آنها بیش از 20 آزمون می باشد. جایزه این گروه 100 هزار تومان اعتبار خرید کتاب از سایت کانون بوک + 25 درصد تخفیف برای خریدهای بالاتر از 100 هزار تومان می باشد.


گروه دوم: 16000 نفر

دانش آموزانی که از ابتدای تابستان امسال ، در 8 آزمون اصلی کانون یا بیشتر ، حاضر بوده و بدون غیبت بوده یا فقط یک غیبت داشته اند و مجموع آزمون های اصلی و هدیه و مشابه پارسال و هدفگذاری و تک درس آنها بین 15 تا 19 آزمون می باشد. جایزه این گروه 50 هزار تومان اعتبار خرید کتاب از سایت کانون بوک + 25 درصد تخفیف برای خریدهای بالاتر از 50 هزار تومان می باشد. 


گروه سوم: 63000 نفر

دانش آموزانی که در کمتر از 8 آزمون اصلی کانون حاضر بوده و مجموع آزمون های اصلی و هدیه و مشابه پارسال و هدفگذاری و تک درس بین 10 تا 14 آزمون می باشد. جایزه این گروه 25 درصد تخفیف برای خریدهای بالاتر از 30 هزار تومان + 30 هزار تومان اعتبار خرید کتاب از سایت کانون بوک می باشد. 


گروه چهارم: سایر دانش آموزان کانونی

دانش آموزانی که در کمتر از 8 آزمون اصلی کانون حاضر بوده و مجموع آزمون های اصلی و هدیه و مشابه پارسال و هدفگذاری و تک درس کمتر از 10 آزمون می باشد. جایزه این گروه 25 درصد تخفیف برای خریدهای بالاتر از 20 هزار تومان + 20 هزار تومان اعتبار خرید کتاب از سایت کانون بوک می باشد.


کدهای هدیه تا سه شنبه شب برای دانش آموزان پیامک خواهد شد. مهلت استفاده از این کدها تا 30 آبان می باشد.

هم چنین هزینه ارسال کتاب ها نیز رایگان می باشد.


Menu