برای دریافت جایزه ثبت نام کنید: رتبه‌های برتر کانونی 1400

سال گذشته بیش از 4000 رتبه برتر کانونی ، جایزه دریافت کردند . امسال هم ، همین تعداد از رتبه‌های برتر کانونی کتاب دانشگاهی ، به انتخاب خودشان جایزه دریافت خواهند کرد

برای دریافت جایزه ثبت نام کنید: رتبه‌های برتر کانونی  1400

تاکنون 3500 نفر برای دریافت جایزه ی کتاب دانشگاهی ثبت نام کرده اند . مهلت شما برای  ثبت نام تا روز پنج شنبه 8 مهر و در صفحه ی شخصی خودتان است

ضمنا نفراتی که قبلا ثبت نام خود را انجام داده اند ، می بایست برای تکمیل مشخصات و درج رشته و دانشگاه قبولی خود مجدداً به صفحه شخصی مراجعه کرده و اطلاعات خود را کامل کنند.



برای دریافت جایزه ثبت نام کنید 

رتبه های زیر 3000 کشوری عادی و زیر 5000کشوری بورسیه

امسال دو گروه جدید نیز جایزه خواهند گرفت

پس از شیوع کرونا و عدم برگزاری جشن های تجلیل  از رتبه های یک رقمی ، کانون به رتبه های زیر 3000 کشوری جایزه ی کتاب دانشگاهی به انتخاب خودتان ارائه می کند . برای دانش آموزان بورسیه این جایزه تا رتبه های زیر 5000کشوری تعلق می گیرد . برای دانش آموزان استثنایی ( نابینا ، ناشنوا ، معلولان جسمی حرکتی ) نیز تا رتبه های زیر 10000کشوری تعلق خواهد گرفت . امسال برای سایر دانش آموزان بورسیه به شرط قبولی در دانشگاه وحضور در 20 آزمون برنامه ای جوایزی درنظر گرفته می شود . هم چنین برای برترین  نفرات کانون در هر رشته و برای قبولی های دانشگاه فرهنگیان جوایری در نظر گرفته شده است که پس از اعلام نتایج نهایی کنکور اطلاع رسانی می شود .

موارد خاص : این جوایز برای دانش آموزان کانونی به شرط شرکت در حداقل 10 آزمون در نظر گرفته شده است . هم چنین این جوایز برای دانش آموزانی است که در سال آخر نیز در آزمون های برنامه ای کانون شرکت کرده اند . در صورتی که شما واجد این دو شرط نباشید یا این که اطلاعات شما در این دو مورد کامل نباشد لطفا با ورود به صفحه ی شخصی تان  در قسمت نظرات به این موضوع اشاره کنید تا با شما تماس گرفته شود.

برای دریافت جایزه ثبت نام کنید

دانش آموزان کانونی که رتبه های برتر در کنکور سراسری کسب کرده اید پس از پایان فرایند انتخاب رشته ( از روز پنج شنبه 21 مرداد ) برای دریافت جایزه در صفحه شخصی خود ثبت نام کنید . نام رشته ی قبولی را بعدا و پس از اعلام نتایج قطعی وارد خواهید کرد. جایزه ی شما کتاب های دانشگاهی است که می توانید به انتخاب خودتان پس از مشخص شدن رشته قبولی ، مشخص کنید . ضمنا به دوستان خود که ممکن است این اطلاعیه را مشاهده نکنند نیز اطلاع دهید تا ایشان نیز در صورتی که به صورت منظم در آزمون های برنامه ای کانون شرکت کرده اند ، در صفحه ی شخصی خود ثبت نام کنند. 

امتیاز جدید : امسال علاوه بر گروه های اعلام شده در ادامه این مطلب ،  برای دو گروه از دانش آموزان کانونی نیز جایزه درنظر گرفته خواهد شد 

گروه اول : آن دسته از دانش آموزان بورسیه که رتبه شان بیشتر از 5000 کشوری شده است  به شرط قبول شدن در دانشگاه و به شرط آن که حداقل در 20 آزمون کانون شرکت کرده باشند ، جایزه به صورت بن نیم بها برای تهیه کتاب دانشگاهی داده خواهد شد . مبلغ جایزه ( بن نیم بهای کتاب دانشگاهی ) بعدا اعلام می شود 

گروه دوم : برای پذیرفته شدگان در دانشگاه فرهنگیان نیز بن نیم بها برای تهیه کتاب دانشگاهی به انتخاب خودشان به شرط آن که حداقل در 20 آزمون کانون شرکت کرده باشند . مبلغ جایزه ( بن نیم بهای کتاب دانشگاهی )بعدا اعلام می شود .

برای تکمیل فرم وارد صفحه شخصی خود شوید و فرم ثبت نام را تکمیل کنید 

تکمیل فرم ثبت نام جایزه رتبه های برتر کنکور 1400 در صفحه شخصی


سال گذشته بیش از 4000 رتبه برتر کانونی  ، جایزه دریافت کردند .  امسال هم  ، همین تعداد از رتبه های برتر کانونی   کتاب دانشگاهی ، به انتخاب خودشان جایزه دریافت خواهند کرد  در سال های  قبل از کرونا  جوایز به رتبه های یک رقمی اهدا می شد و در جشنی که در برج میلاد برگزار می شد از رتبه های  یک رقمی  کانونی  و خانواده شان تجلیل به عمل  می آمد .اما در سال گذشته و پس از شیوع گسترده کرونا  ،  تعداد دانش آموزانی  که مشمول جایزه شدند  از حدود یکصد و پنجاه نفر (رتبه های یک رقمی و رتبه های ممتاز استثنائی )  به چهار هزار نفر افزایش یافت( مبلغ جوایز از سیصد هزار تومان به بالا و متناسب با رتبه ها بود ). .  با توجه به تجربه ی موفق سال گذشته امسال نیز تجلیل از رتبه های برترکانونی  ، همانند سال گذشته و با اهدای کتاب های دلخواه دانشگاهی صورت می گیرد. 

شایان ذکر است که در سال گذشته علاوه بر چهار هزار رتبه ی برتر کانونی ،  2300 نفر از دانشجویان ترم های اول تا هشتم دانشگاه تهران نیز هرکدام 400 هزار تومان جایزه کتاب دانشگاهی به انتخاب خودشان دریافت کردند. 

امسال نیز  جوایز رتبه های برتر کانونی  1400 به همین طریق  اهدا خواهد شد. برای اینکه بدانید چه کسانی مشمول دریافت جایزه کتاب دانشگاهی می شوند می توانید از جداول زیر ، شرایط و مبلغ جوایز را برای گروه های مختلف مطالعه کنید. هم چنین میتوانید فایل با کیفیت جدول زیر را از قسمت فایل ضمیمه دریافت کنید. 


برای دریافت جایزه ثبت نام کنید: رتبه‌های برتر کانونی  1400

 

برای  آن که بتوانید جوایز خود را بهتر انتخاب کنید  خوب است گرایش  ها و علاقمندی های  رتبه های برتر پارسال  را بشناسید. به همین دلیل ، لیست کتاب هایی که  رتبه های برتر در سال گذشته  انتخاب کردند در جدول زیر درج کرده ایم . رتبه های برتر کنکور 1400 که مشمول جایزه می شوند می توانند از جداول زیر در انتخاب کتاب های دانشگاهی بهره بگیرند. لطفا اگر کتاب دانشگاهی دیگری  را می خواهید که در این فهرست وجود ندارد ، در قسمت کامنت ها بنویسید. هم چنین می توانید فایل با کیفیت کتاب های انتخابی را از قسمت فایل های ضمیمه دریافت کنید.












برای تکمیل فرم وارد صفحه شخصی خود شوید و فرم ثبت نام را تکمیل کنید 

تکمیل فرم ثبت نام جایزه رتبه های برتر کنکور 1400 در صفحه شخصی

Menu