روز کنکور انسانی 1400 در سایت کانون چگونه گذشت؟

در روز کنکور انسانی، فعالیت سایت کانون با بررسی نظرات شما در مورد سطح دشواری کنکور انسانی آغاز شد.

روز کنکور انسانی 1400 در سایت کانون چگونه گذشت؟

دوستان عزیز سلام!

یک سال از طریق سایت کانون همراه شما بودیم. از آزمون تعیین سطح تابستان تا آخرین آزمون جامع مشابه کنکور!

سعی کردیم هر آنچه را برای موفقیت شما لازم می دانیم، در اختیارتان قرار دهیم و همراهِ مسیر پرپیچ و خم اما جذابتان باشیم!

به روز کنکور رسیدیم؛ از صبح پنج شنبه 10 تیر، فکر و قلبمان همراهتان بود و از ساعت 14 ، کنکور را در کنار شما تحلیل کردیم. می خواستیم رفیق نیمه راه نباشیم!


* در روز کنکور انسانی، فعالیت سایت کانون با بررسی نظرات شما در مورد سطح دشواری کنکور انسانی آغاز شد. نظراتتان را جمع بندی کردیم و نتایجش را به شما اعلام کردیم:

سطح دشواری کنکور انسانی از نگاه شما 


* سپس سراغ کلید سؤالات رفتیم؛ از ساعت 14 تا ساعت 17،  362 کلید از 312 دبیر فرهیخته در 4 درس عمومی و 8 درس اختصاصی انسانی ثبت شد؛ یک چالش علمی جذاب با دبیران فرهیخته و دانشمند رشته انسانی!

کلیدهای پیشنهادی دبیران در کنکور انسانی


* بعد از کلید، نوبت تحلیل رویکردهای کنکور انسانی در دروس مختلف بود. در هر درس، تطابق سؤالات با کتاب درسی، رویکردهای تثبیت شده و جدید، بودجه بندی سؤالات، سؤالات چالشی و سطح دشواری کنکور را با شما در میان گذاشتیم. 25 تحلیل از دروس مختلف رشته انسانی در اختیار شما قرار گرفت. این تحلیل ها می تواند یک منبع بسیار مفید و کاربردی برای آغاز مسیر کنکوری های 1401 و 1402 باشد؛ آن ها را از دست ندهید!

تحلیل دروس مختلف در کنکور انسانی


* گام بعدی پاسخ های تشریحی بود. 46 پاسخ تشریحی در دروس مختلف برای شما قرار داده شد. پیشنهاد می کنیم در سؤالات مهم و چالشی، پاسخ تشریحی همه دبیران را ملاحظه نمایید تا با نکات و ایده های سؤال، به طور کامل آشنا شوید.

پاسخ تشریحی دروس مختلف در کنکور انسانی 


همکاران پر تلاش ما، سؤالات کنکور انسانی را در قالب فیلم هم به صورت تشریحی حل کردند تا نکته ای از کنکور 1400، برایتان مبهم باقی نماند:

فیلم حل تشریحی سؤالات کنکور انسانی


*و کلام آخر این که: این پایان راهِ دوستیِ ما با شما نیست! در معرفی و آشنایی با رشته ها، در انتخاب رشته و در روزهای شیرین دانشجویی نیز به همراهی با شما دوستان قدیمی افتخار خواهیم کرد.

با ما همراه باشید!

Menu