چیدمان دروس عمومی کنکورتجربی، ریاضی، انسانی،هنر وزبان 1400

در جدول زیر چیدمان سؤالات دروس عمومی کنکور هنر 1400 آمده است

چیدمان دروس عمومی کنکورتجربی، ریاضی، انسانی،هنر وزبان 1400

بررسی تطبیقی چیدمان سه گروه هنر، انسانی و ریاضی: 


ادبیات: به طور کلی در ۳ کنکور هنر ریاضی و انسانی چینش سوالات مشابه سالهای قبل بوده؛ تنها سوال ۲۵ در هنر به شیوهای جدید به صورت ترکیبی از مفهوم، دستور و املا طرح شده است. 

 عربی: چیدمان سوالات کنکور هنر کاملا مشابه سالهای پیش بود. اما در گروههای انسانی و ریاضی سوال مفهوم (که معمولا سوال شماره ۴۴ بود) حذف شده و سوالات قواعد از ۵ تاسؤال به ۶ عدد سؤال افزایش یافته است. 

 دین و زندگی: سوالات دین و زدگی امسال کاملا به ترتیب پایه و به ترتیب درس مرتب شده اند. در هر ۳ گروه ۸ سوال به پایه دهم اختصاص یافته است. کنکور هنر ۹ سوال از یازدهم و ۸ سوال از دوازدهم طرح شده. در گروههای انسانی و ریاضی با تفاوت یک سوال، ۸ سوال از یازدهم و ۹ سوال از دوازدهم طرح شده اند. 

 زبان انگلیسی: چینش سوالات کاملا مشابه سالهای قبل بوده است.




در جدول زیر چیدمان سؤالات دروس عمومی کنکور هنر 1400 آمده است.همان طور که مشاهده می کنید در درس دین و زندگی روال چیدمان سوال ها به ترتیب کتاب های درسی و در هر پایه به ترتیب درس ها مرتب شده اند و روال چیدمان و ترتیب سوال های دین و زندگی مجددا به روال سال های نظام قدیم بازگشته است . در سایر درس های عمومی تغییری در چیدمان سوال های کنکور وجودندارد.


  پس از برگزاری سایر گروهها نیز چیدمان سؤالات دروس عمومی طراحی می گردد. 


 به شما پیشنهاد می کنیم یک بار این چیدمان را مرور کنید.


تجربه سالهای گذشته نشان داده که تفاوت چندانی بین چیدمان سؤالات دروس عمومی در رشته های مختلف یعنی گروه های هنر وانسانی و ریاضی و تجربی و منحصرا زیان وجود ندارد. البته پس از برگزاری هر کنکور و در روزهای پنج شنبه و جمعه و شنبه ، چیدمان درس های عمومی بارگذاری می شوند .




چیدمان سوالات دروس عمومی کنکور هنر 1400






چیدمان سؤالات دروس عمومی کنکور ریاضی 1400 در جدول زیر چیدمان سؤالات دروس عمومی کنکور ریاضی 1400 آمده است.همان طور که مشاهده می کنید در درس دین و زندگی روال چیدمان سوال ها به ترتیب کتاب های درسی و در هر پایه به ترتیب درس ها مرتب شده اند و روال چیدمان و ترتیب سوال های دین و زندگی مجددا به روال سال های نظام قدیم بازگشته است .


چیدمان سوالات دروس عمومی کنکور ریاضی 1400




چیدمان سؤالات دروس عمومی کنکور انسانی 1400 در جدول زیر چیدمان سؤالات دروس عمومی کنکور انسانی 1400 آمده است.همان طور که مشاهده می کنید در درس دین و زندگی روال چیدمان سوال ها به ترتیب کتاب های درسی و در هر پایه به ترتیب درس ها مرتب شده اند و روال چیدمان و ترتیب سوال های دین و زندگی مجددا به روال سال های نظام قدیم بازگشته است . در سایر درس های عمومی تغییری در چیدمان سوال های کنکور وجود ندارد 



چیدمان سؤالات دروس عمومی کنکور انسانی 1400






چیدمان سوالات دروس عمومی کنکور تجربی 1400





چیدمان سوالات دروس عمومی کنکور  زبان 1400





Menu