پرسپولیس 2 - ماشین 1؛ رستگاری لحظه آخری

تیم پرسپولیس در دیداری جذاب توانست از سد ماشین سازی بگذرد و به جمع مدعیان بالای جدول اضافه شود.

پرسپولیس 2 - ماشین 1؛ رستگاری لحظه آخری

تیم پرسپولیس در دیداری جذاب توانست از سد ماشین سازی بگذرد و به جمع مدعیان بالای جدول اضافه شود.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های پرسپولیس و ماشین سازی برای هر دو تیم اهمیت زیادی داشت. سرخ ها دوباره در نیمه نخست موفق به گلزنی شدند اما سرنوشت بازی با فولاد در انتظار این مسابقه نیز بود. در نیمه دوم پیمان بابایی از روی نقطه پنالتی دروازه را باز کرد و چند دقیقه بعد احمد نوراللهی در نقش منجی ظاهر شد و دروازه را گشود.

 

اتفاق ویژه:


پرسپولیس برای دومین بازی متوالی در خانه از حریف پیش افتاد اما نتوانست گل زده را حفظ کند. با این حال شاگردان یحیی گل محمدی پس از شوک پنالتی، به بازی برگشتند و در آخرین دقایق توسط احمد نوراللهی به گل رسیدند تا شش امتیازی طلایی را با این بازیکن کسب کنند. اتفاق ویژه این بازی فارغ از آنچه که در زمین رخ داد، یاد و خاطره مهرداد میناوند بود که از روی سکوها تا پشت پیراهن پرسپولیس دیده می‌شد.

 

بهترین بازیکن: وحید امیری


شماره 19 پرسپولیس ستاره بلامنازع سرخ ها در دیدار با ماشین سازی بود. او در نیمه نخست پاس میلاد سرلک را با جایگیری فوق العاده تبدیل به گل کرد و سپس در نیمه دوم با ارسال پاسی استادانه زمینه ساز گل پیروزی بخش قرمزها توسط احمد نوراللهی شد. او در نیمه اول نیز یک بار مهدی عبدی را در موقعیت گل قرار داد که ضربه چکشی این بازیکن گل نشد.

منبع :

Menu