سومین گل سریع تاریخ لیگ برای بییدوف

دارکو بیدوف مهاجم 31 ساله و صربستانی ذوب آهن، سریعترین گل لیگ بیستم را در ثانیه 18 وارد دروازه نساجی کرد.

سومین گل سریع تاریخ لیگ برای بییدوف

دارکو بیدوف مهاجم 31 ساله و صربستانی ذوب آهن، سریعترین گل لیگ بیستم را در ثانیه 18 وارد دروازه نساجی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، نساجی و ذوب آهن در یک دیدار فوق العاده حساس از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفته اند که این دیدار در همان دقایق ابتدایی پرگل از آب در آمد.


در این بازی که با سوت محمدرضا اکبریان آغاز شد، بازیکنان ذوب آهن در همان ثانیه های ابتدایی به سمت دروازه نساجی هجوم بردند که پس از یک ارسال به روی دروازه، مدافع نساجی و علی دشتی برای زدن توپ به هوا برخاستن که توپ در دهانه دروازه به دارکو بیدوف رسید و این بازیکن به راحتی دروازه نیما میرزازاد را باز کرد و تیمش را پیش انداخت.


هر چند براساس تایمری که شبکه استانی مازندران بر روی گل قرار داد به نظر می رسد در ثانیه پانزده این گل به ثمر رسیده است اما به دلیل چند ثانیه تأخیر در استارت این تایمر، مشخص است که گل بیدوف در ثانیه 18 وارد دروازه نساجی شده است.


این گل بیدوف علاوه بر اینکه سومین گل زودهنگام تاریخ لیگ برتر است، تا این لحظه سریعترین گل لیگ بیستم نیز لقب گرفته است. گل غلامرضا رضایی در ثانیه 11 با لباس پرسپولیس به فجر شهید سپاسی شیراز در لیگ دوازدهم و گل محمدرضا خلعتبری با لباس سپاهان به گسترش فولاد در ثانیه 13 لیگ چهاردهم سریعترین گل های تاریخ لیگ برتر هستند و اکنون گل دارکو بیدوف در ثانیه 18، در رده سوم قرار می گیرد.

البته رکورد سریعترین گل تاریخ رقابت های فوتبال در ایران، متعلق به هادی عبدالله زاده بازیکن ابومسلم مشهد است. این بازیکن در رقابت های لیگ آزادگان در فصل 78-79 در ثانیه 4 و 9 صدم ثانیه و با شوتی از میانه میدان موفق به باز کردن دروازه ایرسوتر نوشهر شد و رکورد سریعترین گل تاریخ فوتبال ایران را در اختیار دارد.

منبع :

Menu