نکاتی در مورد آزمون 26 دی گروه منحصرا زبان

نکاتی در مورد آزمون 26 دی گروه منحصرا زبان را مشاهده نمایید.

نکاتی در مورد آزمون 26 دی گروه منحصرا زبان

آزمون 26 دی: چالش گرامری

1. آزمون 26 دی اولین آزمون از پروژة 4 یعنی آزمون‌های ویژه و درواقع ایستگاه جبرانی است.

2. این آزمون جمع‌بندی نیم‌سال اول است و مطالبی را که از ابتدای سال خوانده‌اید، می‌توانید در این آزمون بازیابی کنید.

3. قبل از آزمون 26 دی دو آزمون هدیه (رایگان) در تاریخ‌های 5 و 12دی برگزار می‌شوند. این دو آزمون ویژه‌ی جمع‌بندی و برای آمادگی و ارتقای معدل دانش‌آموزان در امتحانات نیم‌سال اول مدارس است.

4. در آزمون 26 دی از مبحث معلوم و مجهول و مبحث زمان‌ها به‌صورت تلفیقی سؤال می‌آید. یکی از نقاط قوت این آزمون همین مسئله است که می‌تواند شما را به چالش بکشد. برای یادگیری عمیق مبحث معلوم و مجهول، ابتدا نیاز دارید به مبحث زمان‌ها تسلط کامل داشته باشید. در این آزمون می‌توانید با مرور بهتر هر دو مبحث، سطح یادگیری خود از این مباحث را یک پله ارتقا دهید.

5. در کتاب آبی زبان اختصاصی تمام تست‌های گرامری به‌صورت طبقه‌بندی‌شده ارائه شده است؛ درنتیجه برای مرور مطالب می‌توانید از این کتاب استفاده کنید. برای مرور مطالب از روی این کتاب، تست‌های هر مبحث گرامری را در هفته‌ای که آن مبحث را امتحان دارید، پاسخ دهید. تست‌های غلط و نزده و زمان‌بر را نشان‌دار کنید. در زمان دوره و در ایستگاه‌های جبرانی می‌توانید این تست‌ها را دوره کنید.

6. در دوران جمع‌بندی و برای مرور مطالبی که از قبل خوانده‌اید، از یادداشت‌های خود استفاده کنید. سعی کنید از تمام نکات مهمی که برای هر آزمون می‌خوانید، یادداشت‌برداری کنید. یادداشت‌برداری بیش از پنج روش دارد. برای یادداشت‌برداری اصولی بهتر از ابتدا با تکنیک‌های آن آشنا شوید.

سپیده عرب، مدیر گروه آزمون منحصراً زبان کانون


Menu