دانشگاه تربیت مدرس قهرمان مسابقات مدیریت پروژه کشور شد

تیم مدیریت پروژه تربیت مدرس 2 برای دومین بار متوالی قهرمان مسابقات قهرمانی مدیریت پروژه کشور (PMC) شد و به عنوان نماینده ایران به مسابقات آسیایی راه یافت.

دانشگاه تربیت مدرس قهرمان مسابقات مدیریت پروژه کشور شد

تیم مدیریت پروژه تربیت مدرس ۲ برای دومین بار متوالی قهرمان مسابقات قهرمانی مدیریت پروژه کشور (PMC) شد و به عنوان نماینده ایران به مسابقات آسیایی راه یافت.

دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد: فینال دومین دوره مسابقات قهرمانی مدیریت پروژه کشور (PMC) برگزار شد و تیم تربیت مدرس ۲ متشکل از سارا پوراحمد، پگاه اکبری، ثنا عباسی و علی بیدهندی صاحب عنوان قهرمانی شدند.

شرکت کنندگان در این مسابقه به بررسی ابعاد مختلف و چالش های پیش روی پیاده سازی سیستم مدیریت پروژه پرداختند و راه کارهایی برای رفع مشکلات ارایه کردند.

دور مقدماتی مسابقه قهرمانی مدیریت پروژه اردیبهشت ۱۳۹۹ با حضور ۱۲ تیم از دانشجویان ۱۰ دانشگاه سراسر کشور برگزار شد.
در این مرحله تیم‌ها در یکی از تاریخ های ۱۱، ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت امسال با ورود به پورتال مسابقه در ۱۰۰ دقیقه به ۱۰۰ سوال تستی پاسخ دادند که این آزمون از طریق سایت جهانی انجام ‌شد.

با توجه به شیوع ویروس کرونا برخی تیم‌ها به صورت مجازی و برخی دیگر با صلاحدید خود به صورت حضوری با یکدیگر تعامل داشتند و با مشورت به سوالات پاسخ دادند.
مرحله نهایی ملی نیز در تاریخ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ برگزار شد که در این مرحله برای تیم‌ها یک چالش مهم در یک پروژه واقعی تعریف شد و تیم برتر براساس معیارهای گوناگونی توسط هیات داوران معرفی شد.
با توجه به شیوع ویروس کرونا، کمیته PMC بعد از نظرخواهی با تیم‌ها، مرحله نهایی مسابقات را به صورت مجازی برگزار کرد.
در مرحله نهایی، تیم ها باید چالش های پیش روی پیاده سازی سیستم مدیریت پروژه در یکی از پروژه های واقعی کشور را حل می کردند.

منبع :

Menu