12مدرسه دیگر به سیستان و بلوچستان اهدا می‌شود

ساخت و اهدای 12 مدرسه دیگر به دانش آموزان مناطق سیل زده جنوب استان سیستان و بلوچستان مورد موافقت بنیاد علمی آموزشی قلم چی(وقف عام) قرار گرفت.

12مدرسه دیگر به سیستان و بلوچستان اهدا می‌شود

ساخت و اهدای ۱2 مدرسه دیگر به دانش آموزان مناطق سیل زده جنوب استان سیستان و بلوچستان مورد موافقت بنیاد علمی آموزشی قلم چی(وقف عام) قرار گرفت.


در جلسه ای که روز شنبه 26 بهمن 98 با حضور واقف و مسئولان بنیاد قلم چی، رئیس و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان سیستان و بلوچستان و مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی برگزار شد، بنیاد قلم‌چی با ساخت 12 مدرسه با سازه های نوین در استان سیستان و بلوچستان موافقت کرد.

بر این اساس، بنیاد قلم چی 11 مدرسه 3 کلاسه جدید را در مناطق بنت، چابهار، قصرقند، نیکشهر، لاشار و سرباز(راسک) جایگزین مدارس تخریبی خواهد کرد؛ یک مدرسه نیز در حومه زاهدان از سوی فرحناز عطوفی مسئول نمایندگی مشهد، به دانش آموزان اهدا می شود.

در مجموع، آماده سازی این مدارس با هزینه ای بالغ بر 16 میلیارد و 500 میلیون ریال از سوی بنیاد قلم چی انجام می شود و نزدیک به هزار دانش آموز تا مهرماه 99 از فضای جدید آموزشی بهره مند خواهند شد.

گفتنی است ماموریت پیگیری و انجام این پروژه بر اساس تصمیم سازمان نوسازی کشور، به اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی واگذار شده است.

منبع :

Menu