دومین آزمون بین المللی پاسکال،کیلی و فرما برگزار می‌شود

آزمون بین المللی پاسکال، کیلی و فرما (PCF) ویژه دانش آموزان متوسطه دوم روز جمعه دهم اسفند ماه در دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

دومین آزمون بین المللی پاسکال،کیلی و فرما برگزار می‌شود
آزمون بین المللی پاسکال، کیلی و فرما (PCF) ویژه دانش آموزان متوسطه دوم روز جمعه دهم اسفند ماه در دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران برگزار می شود.

انجمن ریاضی دانان جوان که سابقه 18 ساله در برگزاری آزمون های بین المللی را دارد، برگزار کننده دومین آزمون بین المللی پاسکال، کیلی و فرما است.
آزمون بین المللی ریاضی PCF شامل آزمون Pascal در سطح 9، آزمون cayley در سطح 10 و آزمون Fermat در سطح 11 و بصورت 25 سوال تستی برگزار می شود.
تمامی دانش آموزان عضو این انجمن که بنابر فراخوان شرکت در آزمون که درآذرماه امسال منتشر شد، موفق به ثبت نام در این آزمون ها شده اند و حدنصاب نمره مجاز برای شرکت در آن را کس کرده اند، امکان حضور در جلسه آزمون را خواهند داشت.
نتیجه آزمون در اسفندماه سال جاری از طرف مرکز آموزشی Cemc واترلو کانادا اعلام خواهد شد.
بنابر تصمیم انجمن ریاضی دانان جوان، به دانش آموزان شرکت کننده در این آزمون، گواهی حضور؛ به دانش آموزان برتر، گواهی برتری و به نفرات اول، از طرف دانشگاه واترلو کانادا مدال اهدا می شود.

**انجمنی با سه دهه سابقه فعالیت
انجمن ریاضی دانان جوان نخستین و فعال‌ترین نهاد تخصصی در آموزش ریاضی در مقطع دانش‌آموزی است. این مجموعه فعالیت‌های خود را از اواخر دهه 70 با همکاری جمعی از برترین‌های دانشگاه‌های شهر تهران و برگزیدگان المپیادهای علمی کشور در زمینه آموزش ریاضی آغاز کرد.
از جمله فعالیت‌های انجمن برگزاری مسابقات بین المللی ریاضی واترلو کانادا در ایران است که از سال 1380 به آن مشغول است.
انجمن ریاضی دانان جوان در کنار فعالیت های خود در برگزاری آزمون ها و مسابقات بین المللی، با تلاش و پیگیری فراوان به کشف و پرورش استعدادهای برگزیده می‌پردازد و با ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات، مسیر رشد و شکوفایی را برای این عزیزان، در هر سطح و مقطعی که به انجمن بپیوندند، فراهم می‌سازد.

منبع :

Menu