شگفت‌انگیزترین هتل‌های دنیا

شگفت‌انگیزترین هتل‌های دنیا که ویژگی این هتل‌ها غیرعادی و منحصر به فرد بودن آنها ست...

شگفت‌انگیزترین هتل‌های دنیا

هتل مانتا ، زانزیبار، تانزانیا


هتل مانتا (Manta ) در شمال‌غربی جزیره پمبا (Pemba) قرار گرفته‌است. هتل روبروی ساحل شگفت‌انگیز آب‌های شفاف کانال پمبا ساخته‌شده‌است.

این هتل رمانتیک بهترین هتل در کل مجمع‌الجزایر زانزیبار ست. بهترین تجهیزات غواصی در این هتل دردسترس علاقمندان است.

در این هتل ۱۷ اتاق فوق‌العاده راحت و مجلل با قیمت‌های مختلف موجود است.


هتل کاکسلاوتانن ، فنلاند

هتل کاکسلاوتانن (Kakslauttanen)  که در شهر فینش لاپلند (Finnish Lapland) در حقیقت مجموعه‌ای از ایگلو‌ها (خانه‌های برفی) ست. این هتل در حقیقت یکی از گران‌ترین، مبتکرانه‌ترین و بی‌نظیر‌ترین هتل‌ها ست که مورد توجه و علاقه‌ی زیاد دوستداران سفرهای ماجراجویانه‌ قرار گرفته‌است. این هتل دارای ۲۰ خانه برفی ست در آنها پنجره‌های سقفی برای تماشای شفق قطبی از توی تختواب ساخته شده‌است.


هتل لادرا ، سن لوسیا

هتل بی‌نظیر لادرا (Ladera) متشکل از ۲۳ اتاق ویلایی ست. هر اتاق به طور هنرمندانه‌ای در دل تپه‌های سنگی ساخته‌شده‌اند.


در این اتاق دیوار و پنجره رو به منظره‌ی بیرون حذف شده تا دیدی خوب و زیبا به طبیعت داشته‌باشد. در این هتل امکانات بی‌نظیری مثل استخر طبیعی، رستوران در هوای آزاد تماشایی و اسپایی زیبا وجود دارد.


هتل-سوئیت آستارت ، یونان

هتل-سوئیت آستارت (Astarte Suits Hotel) در جزیره سانتورینی ساخته‌شده‌است. از ویژگی منحصر به فرد این هتل می‌توان به استخر‌های سرباز شگفت‌انگیز و اسپا با خدمات ویژه نام برد. اتاق‌های هتل بالکن‌های بزرگ با دیدی تماشایی رو به دریا دارند. این هتل به مهمانان خود بهترین شرایط اقامتی را عرضه می‌کند.


هتل رایاوادی کرابی ، تایلند

هتل رایاوادی کرابی (Rayavadee Krabi) در ساحل کرابی ساخته شده‌است. این هتل با امکانات و اسپاها بی‌نظیر و بی‌محدودیت خود یکی از بهترین گزینه‌های برای گذراندن تعطیلات در تایلند است.

در این هتل استخر سرباز، زمین تنیس و کافه ساحلی هم دارد.

منبع :

Menu