انتشار تصاویری جدید از بسته‌بندی ساعت ال جی واچ استایل

انتظار می‌رود که طی چند روز آینده ال جی دو ساعت هوشمند جدید خود را معرفی کند. گوگل نیز بصورت همزمان نسخه جدیدی از سیستم عامل خود برای گجت‌های پوشیدنی که Android Wear 2.0

انتشار تصاویری جدید از بسته‌بندی ساعت ال جی واچ استایل

انتظار می‌رود که طی چند روز آینده ال جی دو ساعت هوشمند جدید خود را معرفی کند. گوگل نیز بصورت همزمان نسخه جدیدی از سیستم عامل خود برای گجت‌های پوشیدنی که Android Wear 2.0 نام دارد را معرفی خواهد کرد. امروز تصاویری از بسته بندی یکی از این ساعتها به نام ال جی واچ استایل (LG Watch Style) منتشر شده که طراحی آن بسیار معمولی بوده و با توجه به اینکه انتظار بیشتری از ال جی می‌رفت، بسیاری از افراد را ناامید کرده است.

با صفحه‌ای گرد و دکمه ای در کنار، در طراحی این ساعت هیج نکته خاصی به چشم نمی‌خورد. البته متاسفانه روی این جعبه فقط تصویر جلویی دستگاه وجود دارد. این عکس با رندر‌ها و تصاویری که پیشتر از ساعت واچ استایل منتشر شده بود همخوانی دارد. البته با توجه به تفاوت رنگها در این تصاویر، احتمالا ساعت هوشمند ال جی در چندین مدل مختلف به فروش خواهد رسید. تاریخ تولیدی که در گوشه جعبه چاپ شده است نشان می‌دهد که این ساعت ماه گذشته در کره تولید شده است.

LG-Watch-Style-retail-packagingروی این جعبه هیچ اطلاعاتی از مشخصات فنی ساعت وجود ندارد، اما با توجه به اینکه گفته می‌شود این دستگاه فاقد ارتباطات LTE، جی‌پی‌اس و کنترل کننده ضربان قلب است، قیمت 249 دلاری آن کمی ‌زیاد به نظر می‌رسد. البته هنوز هم این احتمال وجود دارد که ال جی ویژگی خاصی را در این ساعت تعبیه کرده باشد، اما تاکنون تمام اطلاعاتی که از این دستگاه به بیرون درز پیدا کرده نشان می‌دهد که با یک محصول معمولی طرف هستیم. ال جی واچ استایل و برادر بزرگتر آن، ال جی واچ اسپرت (LG Watch Sport) احتمالا در تاریخ 8 فوریه همراه با Android Wear 2.0 معرفی خواهند شد.

LG-Watch-Style-retail-packaging

منبع :

Menu