با تمام ویژگی‌های گوشی «اچ تی سی یو اولترا» آشنا شوید

اچ تی سی از دو گوشی هوشمند یو اولترا (U Ultra) و یو پلی (U Play) رونمایی کرد. اچ تی سی یو اولترا اولین گوشی پرچم‌دار اندرویدی سال 2017 است. این گوشی بسیار زیبا طراحی شده

با تمام ویژگی‌های گوشی «اچ تی سی یو اولترا» آشنا شوید

اچ تی سی از دو گوشی هوشمند یو اولترا (U Ultra) و یو پلی (U Play) رونمایی کرد. اچ تی سی یو اولترا اولین گوشی پرچم‌دار اندرویدی سال 2017 است. این گوشی بسیار زیبا طراحی شده به طوری که قاب فلزی و شیشه پر زرق و برق آن در جلو و پشت گوشی خودنمایی می‌کند.

این گوشی هوشمند با دیگر گوشی‌های تولیدی اچ تی سی تفاوت دارد، جنس گوشی‌های قبلی این کمپانی فلزی بود ولی به نظر می‌رسد اچ تی سی با تولید این گوشی شیشه‌ای قصد دارد تا طراحی شیشه‌ای را در محصولات آتی خود نیز ادامه دهد. برای آشنایی بیشتر با خصوصیات اچ تی سی یو اولترا همراهدیجی رو باشید.

Liquid-like-glass-finish

1) بدنه شیشه‌ای با ظاهری مایع مانند: این کمپانی از ویژگی‌ خاصی برای رنگ بدنه شیشه‌ای این گوشی استفاده کرده که اگر به پشت گوشی نگاه کنید به نظر می‌رسد مایعی در حال حرکت است. گوشی‌های دیگری مانند سری گلکسی اس سامسونگ هم بدنه شیشه‌ای دارند ولی رنگ‌ این گوشی متفاوت از دیگر گوشی‌های هوشمند بازار است.

2) داشتن دو نمایشگر: داشتن دو صفحه نمایشگر تکنولوژی جدیدی محسوب نمی‌شود، ال جی اولین شرکتی بود که نمایشگر دوم را روی گوشی ال جی وی 10 (LG V10) و بعد از آن هم بر روی ال جی وی 20 (LG V20) قرار داد. نمایشگر دوم 2.0 اینچی اچ تی سی یو اولترا در بالا و سمت راست نمایشگر اول تعبیه شده که می‌تواند لیست تماس افراد یا پیغام آن‌ها را نشان دهد. همچنین کاربر می‌تواند اطلاعاتی را که می‌خواهد همیشه جلوی چشمش باشد بر روی این نمایشگر تنظیم کند.

Its-gigantic3) ابعادی بزرگ: ابعاد این گوشی بسیار بزرگتر از دیگر گوشی‌های هوشمند بازار است، اچ تی سی یو اولترا با نمایشگر اصلی 5.7 اینچی و نمایشگر دوم 2.0 اینچی تقریبا هم‌اندازه با نکسوس 6 می‌باشد. این گوشی حتی از ال جی وی 20 و آیفون 7 پلاس هم بزرگتر است.

منبع :

Menu