ذوب‌آهن یک تنه در مصاف با تبریزی‌ها

تیم فوتبال ذوب آهن با حذف تیم گسترش فولاد تبریز موفق شد دومین نماینده تبریز را هم از دور مسابقات حذفی خارج کند.

ذوب‌آهن یک تنه در مصاف با تبریزی‌ها

تیم فوتبال ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی موفق به حذف ماشین سازی تبریز شده بود تا اولین نماینده این استان را از دور رقابت ها کنار بزند. آن ها در مرحله یک چهارم باز هم به یک تبریزی دیگر برخورد کردند و موفق شدند این بار در تبریز گسترش فولاد را از دور رقابت ها حذف کنند تا به جمع 4 تیم نهایی مسابقات راه یابند.

 

تیم ذوب آهن در دیدارهای دور رفت لیگ برتر موفق به شکست ماشین سازی تبریز شده بود. آن ها در مقابل گسترش در خانه به تساوی دست یافتند و به تراکتور در فولادشهر باخته‌اند.

 

سه نماینده استان تبریز در طول این فصل بارها در رسانه ها به حمایت از یکدیگر پرداخته اند. به طوری که فراز کمالوند تقسیم امتیازات در دربی تبریز بین تراکتور و گسترش فولاد را مهم ندانست، با این استدلال که 3 امتیازی از تبریز خارج نمی شود.

 

داریوش شجاعیان بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز هم پس از قبول شکست برابر ذوب آهن ابراز امیدواری کرده تا پس از حذف گسترش حداقل تراکتور فینالیست مسابقات شود.

 

حالا سبزپوشان باید در دیدار مرحله نیمه نهایی به مصاف قدرتمندترین نماینده تبریز بروند و پیروزی در این دیدار می تواند آن ها را به هت تریک در کسب عنوان قهرمانی جام حذفی امیدوار کند. دیداری که به اندازه فینال مسابقات می تواند برای مدافع عنوان قهرمانی مسابقات سخت و نفس گیر باشد.

منبع :

Menu