آنچلوتی: رونالدو می‌تواند چند توپ طلا دیگر ببرد

کارلو آنچلوتی، سرمربی سابق رئال مادرید به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخت و مدعی شد که ستاره پرتغالی برای 3 یا 4 سال دیگر نیز در اوج خواهد ماند.

آنچلوتی: رونالدو می‌تواند چند توپ طلا دیگر ببرد

رونالدو در 31 سالگی موفق شد چهارمین توپ طلای خود را روز دوشنبه به دست آورد.  او فصل گذشته 51 گل برای رئال در تمامی رقابت ها به ثمر رساند و همینطور 3 گل در یورو 2016 و این باور به وجود آمده که رونالدو بهترین دوران فوتبالی اش را پشت سر گذاشته است. با این حال آنچلوتی مدعی شد که شاگرد سابقش سه یا چهار سال دیگر نیز در اوج خواهد بود.

 

 

آنچلوتی: رونالدو می‌تواند چند توپ طلا دیگر ببرد


او گفت:" نمی‌دانم تا کی به این روند ادامه خواهد داد ولی فکر نمی‌کنم خیلی هم  مسن شده باشد. او حالا بیشتر در مرکز بازی می‌کند و بیشتر در عمق حریف می‌ماند و کمتر در دفاع شرکت می‌کند. فکر می‌کنم برای سه یا چهار سال دیگر در همین سطح باقی خواهد ماند."


آنچلوتی درباره توپ طلا و شایستگی رونالدو گفت:" فکر می‌کنم رونالدو شایسته کسب این عنوان بود زیرا او چمپیونزلیگ و یورو را کسب کرده بود. اوبهتر از دیگران بازی کرده بود و این عنوان منطقی اهدا شد. به نظر خیلی ها این دوره متعلق به مسی است ولی خیلی های دیگر نیز این دوره را متعلق به رونالدو می‌دانند. رقابت بین آنها باعث پیشرفت شده است. مسی به خاطر رونالدو پیشرفت کرده و رونالدو به خاطر مسی."

منبع :

Menu