فراخوان مترجم

اگر علاقه مندبه ترجمه از انگلیسی به فارسی هستید و مشتاقید در زمان‌های اضافه تان مطالب آموزشی روز را ترجمه کنید و درآمد زایی کنید، این فراخوان را به دقت مطالعه کنید.

فراخوان مترجم

فراخوان مترجم (انگلیسی به فارسی)


در صورتی که علاقه مند هستید به طور پاره وقت، اخبار و موضوعات روز اموزشی را از انگلیسی به فارسی ترجمه کنید و از این طریق در آمد کسب کنید، موارد زیر را به دقت مطالعه کنید و بر اساس شناختی که از توامندی خود دارید و تجربه ی تان در ترجمه، موارد خواسته شده را به ایمیل زیر ارسال کنید. در صورتی که شرایط لازم را برای همکاری در هریک از گروه های زیر را داشته باشید، شرایط همکاری به شما ایمیل خواهد شد. برای آشنایی با نمونه مطالبی که برای ترجمه، به عنوان کار از مترجمین خواسته خواهد شد، اخبار و گزارش های این صفحه را روی وبسایت انگلیسی کانون مطالعه کنید.


Kanoon.english.team@gmail.com


گروه مترجم اولی:

اگر تجربه ی ترجمه ندارید ولی به زبان انگلیسی مسلط هستید، متن زیر را ترجمه کنید و همراه با رزومه تان  به ما ایمیل کنید. در متن ایمیل توضیح دهید که چرا علاقه مند هستید که کار ترجمه انجام دهید، و رشته ی تخصصی شما چیست.

حتما عنوان ایمیل شما به شکل زیر باشد: نام - نام خانوادگی - مترجم اولی


گروه مترجم ارشد:

اگر تجربه ی ترجمه دارید، متن زیر را ترجمه کنید و همراه با رزومه تان و دو نمونه از ترجمه هایی که قبلا انجام دادید و در روزنامه، مجله، کتاب یا وبسایت معتبر منتشر شده اند به ما ایمیل کنید. حتما هم متن انگلیسی منبع و هم متن فارسی ترجمه را ارسال کنید. در ایمیلتان رشته ی تخصصی تان را مشخص کنید که مطالب مناسب به شما ارسال شود. 

حتما عنوان ایمیل شما به شکل زیر باشد: نام - نام خانوادگی - مترجم ارشد


گروه ویراستار - مترجم:

اگر تجربه ی ویراستاری متن، سردبیری مجله و ترجمه را در رسانه های معتبر دارید، متن زیر را ترجمه کنید و همراه با رزومه تان و دو نمونه از ترجمه هایی که قبلا انجام دادید و در روزنامه، مجله، کتاب یا وبسایت معتبر منتشر شده اند به ما ایمیل کنید. حتما متن انگلیسی منبع و متن فارسی ترجمه را ارسال کنید. در ایمیلتان رشته ی تخصصی تان را مشخص کنید که مطالب مناسب به شما ارسال شود.

حتما عنوان ایمیل شما به شکل زیر باشد: نام - نام خانوادگی - ویراستار مترجم


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نمونه متن ترجمه که همه ی متقاضیان باید ترجمه کنند و به ما ایمیل کنند:



Enhancing Learning in Large Classes

Despite the limitations of traditional lectures, many institutions are forced to offer high-enrollment introductory science courses. Many professors who teach these courses feel that lecturing is their only option, and can only dream of what they could accomplish in smaller classes. However, there is a small but growing group of science faculty members who have developed ways to engage students in the process of thinking, questioning, and problem solving despite the large class size. Strategies in use in introductory courses in biology and geology are described in the sidebars.

Although many of the methods described in these sidebars are consistent with what experts know about how students learn (see Chapter 3), they may not be welcomed by all of the students in a class. There are several ways to help students make the transition from passive listeners to active participants in their own learning.

Menu