اپلیکیشن Paint 3D در جدیدترین نسخه ویندوز 10 عرضه شد

مایکروسافت اپلیکیشن paint 3D را در جدیدترین بیلد ویندوز 10 اینسایدر عرضه کرده است.

اپلیکیشن Paint 3D در جدیدترین نسخه ویندوز 10 عرضه شد

مایکروسافت اپلیکیشن paint 3D را در جدیدترین بیلد ویندوز 10 اینسایدر عرضه کرده است. این اپلیکیشن که نخستین بار در بروزرسانی ویندوز 10creators معرفی شد، امروزه دیگر شباهت چندانی به نرم افزار ساده ای که تا پیش از این بود ندارد.


اپلیکیشن Paint امروزه به نرم افزاری با قابلیت پشتیبانی از تصاویر سه بعدی تبدیل شده که به سادگی به کاربران امکان خلق کردن صحنه هایی پیچیده را می دهد. با استفاده از دوربین گوشی های هوشمند می توان اشیائ واقعی را اسکن کرد و از کلیپ آرت سه بعدی خلق شده توسط remix 3D استفاده کرد و حتی خروجی را با استفاده از چاپگرهای سه بعدی خلق کرد.


اپلیکیشن های paint 3D و remix 3D در حال حاضر فقط به زبان انگلیسی ارائه شده اند اما مایکروسافت گفته به زودی زبان های بیشتری را مورد پشتیبانی قرار خواهد داد. برنامه بلندمدت مایکروسافت این است که این اپلیکیشن را به عنوان بخشی رایگان و دائمی در نسخه های بعدی ویندوز ارائه کند.


سایر ویژگی های جدید در این نسخه از ویندوز عبارتند از ePub reading در مایکروسافت Edge ( با سه حالت گرافیکی مختلف)، powerShell به عنوان جستجوگر اصلی فایل ها، بهبود پشتیبانی از زبان ها و البته، چند رفع اشکال.


ویندوز 10 Preview بیلد 14971 از هم اکنون در اختیار اعضای insider در حلقه Fast قرار گرفته است. این گروه متشکل از افرادی است که صرف نظر از مشکلات احتمالی که برای دستگاه شان ممکن است پیش بیاید، ترجیح می دهند محصولات نرم افزاری مایکروسافت را بلافاصله پس از عرضه دریافت کنند.

منبع :

Menu