گنج زاده: مدال طلا حقم بود

دارنده نشان طلای مسابقات قهرمانی جهان گفت: تنها کسب مدال طلای مسابقات جهانی هدفم بود و از همان اولین مبارزه هیج چیز را به قضا و قدر واگذار نکرده و با قدرت کار خودم را شروع کردم.

گنج زاده: مدال طلا حقم بود

تیم ملی کاراته ایران برای حضور در مسابقات جهانی اتریش این روزها در اتریش به سر می‌برد و تا به امروز نتایج خوبی را کسب کرده است. سجاد گنج زاده بدون شک یکی از بهترین‌های کاراته ایران است که بارها در میادین بین المللی با کسب مدال‌های رنگا‌رنگ شایستگی خود را به دنیای کاراته نشان داده است. وی در سال 2014 در مسابقات جهانی آلمان مدال نقره را کسب کرد و امروز به عنوان نخستین کاراته‌کایی ایرانی در رقابت‌های جهانی مدال طلای این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

 

سجاد گنج زاده  پس از کسب نخستین مدال طلای تیم ملی ایران در مسابقات جهانی اتریش اظهار داشت: خوشبختانه مسابقات جهانی اتریش با حضور همه بهترین‌های دنیا در حال پیگیری است. واقعا این دوره از مسابقات سخت و فشرده بود. خوشحالم از اینکه تیم ملی ایران که برای کسب بهترین نتیجه ماه ها در اردوها حضور داشت توانست تا به امروز نتایج قابل قبولی را کسب کند و انشاالله در ادامه کار نیز روند موفقیت طی خواهد شد.


وی افزود: تنها کسب مدال طلای مسابقات جهانی هدفم بود و از همان اولین مبارزه هیچ چیز را به قضا و قدر واگذار نکرده بودم و با قدرت کار خودم را شروع کردم و حالا بسیار خوشحالم که مدال نقره مسابقات جهانی آلمان را امروز به مدال طلا تبدیل کردم.


دارنده نشان طلای مسابقات جهانی اتریش در ادامه گفت: رقابت در فینال واقعا بسیار سخت و حساس بود، نماینده تیم ملی مراکش با رسیدن به فینال نشان داد که توان فنی بسیار بالایی دارد، اما من با شروع خوب توانستم سه امتیاز اول را کسب کنم ام روی یک غفلت بازی به تساوی رسید، اما به لطف خدا موفق به کسب طلا شدم. این مدال حق من بود چرا که مبارزه بهتری به نمایش گذاشته بودم.


گنج زاده در ادامه خاطر نشان کرد: خدا را شاکرم که تیم ملی تا به این لحظه نتایج خوبی را کسب کرده و انشاالله تا ساعاتی دیگر امیر مهدی‌زاده مدال طلا را از آن خود کند و فردا (یکشنبه) نیز با طلای کومیته تیمی قدرت کاراته ایران را به دنیا ثابت خواهیم کرد.


گنج زاده در پایان گفت: از کادر فنی تیم ملی و مربیان خودم تشکر می کنم که در این مدت خیلی زحمت کشیدند. دست پدر و مادرم را می بوسم و از خانواده همسرم که در این مدت برای موفقیت من تلاش کردند تشکر می‌کنم.

منبع :

Menu