تایپ کاور لوکس برای سرفیس پرو 4

کمپانی مایکروسافت در سال‌های اخیر توانسته است با عرضه تبلت‌های هیبریدی و یا همان دو منظوره سری سرفیس، خود را به عنوان یکی از پیشگامان عرضه این محصول معرفی کرده

تایپ کاور لوکس برای سرفیس پرو 4

کمپانی مایکروسافت در سال های اخیر توانسته است با عرضه تبلت های هیبریدی و یا همان دو منظوره سری سرفیس، خود را به عنوان یکی از پیشگامان عرضه این محصول معرفی و محصولات خود را در دل میلیون ها کاربر از سراسر جهان جا کند.

در حال حاضر، تبلت سرفیس پرو 4 به عنوان آخرین محصول این کمپانی محسوب می شود و با طراحی زیبا، وزنی سبک و مشخصاتی قابل قبول همواره از سوی فروشندگان به خریداران توصیه می شود. اما علی رغم حضور شرکت های دیگر در عرضه محصولات هیبریدی، متاسفانه هنوز هم بازار لوازم جانبی این تبلت ها بر خلاف بازار تبلت های سری آیپد اپل، با محصولات متنوعی پر نشده و گزینه های اندکی پیش روی خریداران برای خرید کاور و یا کیس موردنظر وجود دارد.

حال به نظر می رسد که شکایات کاربران به گوش مایکروسافت رسیده و این کمپانی امروز از تایپ کاوری جدید و البته لوکس به نام Surface Signature پرده برداشت.همانطور که در تصاویر زیر می بینید، این محصول به گونه ای طراحی شده است که قادر است نمایی چشم نواز و زیبا را به این تبلت ببخشد و آن را از سایر محصولات مشابه متمایز کند.گفته شده در ساخت این تایپ کاور از ماده آلکانتارا (Alcantara) استفاده شده که اغلب از سوی شرکت های سازنده هدفون برای تولید هدفون هایی نرم و البته با ظاهری کاربرپسند استفاده می شود.

متاسفانه مایکروسافت قیمت بالای 160 دلاری را برای این محصول در نظر گرفته است که در مقایسه با تایپ کاور اصلی چیزی حدود 30 دلار گران تر است.گفتنی است عرضه این تایپ کاور از هم اکنون در فروشگاه آنلاین مایکروسافت آغاز شده است.



منبع :

Menu