رونمایی از نسخه 2016 گلکسی Tab A سامسونگ به همراه قلم S Pen

سامسونگ به طور رسمی از نسخه 2016 تبلت گلکسی Tab A که به قلم اس پن نیز مجهز شده است، پرده برداشت

رونمایی از نسخه 2016 گلکسی Tab A سامسونگ به همراه قلم S Pen

سامسونگ به طور رسمی از نسخه 2016 تبلت گلکسی Tab A که به قلم اس پن نیز مجهز شده است، پرده برداشت.تبلتی که قرار است با قیمت 440 دلار روانه بازار شود که فعلا تنها در کشور کره جنوبی عرضه خواهد شد و باید صبر کرد و دید که چه زمانی به بازار سایر کشورهای جهان راه خواهد یافت.

و اما در خصوص مشخصات این تبلت باید گفت که از نمایشکر 10.1 اچی فول اچ دی بهره می برد و بار پردازشی آن را نیز چیپست هشت هسته ای اگزینوس 7870 با سرعت کلاک 1.6 گیگاهرتز به دوش می کشد.با توجه به مشخصات این تبلت می توان این عضو جدید را به خانواده تبلت های میان رده اضافه کرد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی قابل ارتقا اشاره کرد.

به گفته سامسونگ، این تبلت از ارتباط 4G LTE پشتیبانی می کند و از یک باتری 7300 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که می تواند انرژی لازم برای مدت زمان 14 ساعت را فراهم کند.در خصوص دوربین این تبلت نیز باید گفت که از یک سنسور 8 مگاپیکسلی به همراه فلش LED در قسمت پشتی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی در قسمت جلویی استفاده شده است. در پایان باید گفت که این محصول به سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو مجهز خواهد بود و هنوز مشخص نیست که چه زمانی به اندروید 7 نوگا بروزرسانی خواهد شد.

منبع :

Menu