مشخصات تبلت جدید سامسونگ توسط بنچمارک Geekbench منتشر شد

بر اساس تست‌های انجام شده توسط بنچمارک Geekbench که روی دستگاهی به شماره مدل SM-T587P انجام شد، اینطور به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ در حال کار بر روی یک تبلت جدید است

مشخصات تبلت جدید سامسونگ توسط بنچمارک Geekbench منتشر شد

بر اساس تست های انجام شده توسط بنچمارک Geekbench که روی دستگاهی به شماره مدل SM-T587P انجام شد، اینطور به نظر می رسد که شرکت سامسونگ در حال کار بر روی یک تبلت جدید است.
این تبلت به چیپست اسنپدراگون 625 مجهز است که به همراه هشت هسته و با سرعت کلاک 2.05 گیگاهزتر کار می کند. همچنین در این گوشی از پردازنده گرافیکی آدرنو 506، 2 گیگابایت رم و اندروید 6.0.1 استفاده شده است. احتمالاً این محصول یک نسخه جدید از سری تبلت های میان رده گلکسی Tab E خواهد بود.

با وجود اینکه تست بنچمارک Geekbench مانند سایر تست ها اطلاعات و جزییات دقیق تری را از این تبلت در اختیارمان قرار نمی دهد، اما شماره مدل این دستگاه سرنخ خوبی به حساب می آید. سری تبلت های گلکسی Tab E شماره مدل های SM-T560, SM-T561 و SM-T567را پوشش می دهد. علاوه بر این، مدل های نسل اول معمولاً به همراه 1.5 گیگابایت رم عرضه می شوند.


مدل SM-T587P توانست در تست تک هسته ای به امتیاز 808 دست پیدا کند و در تست چند هسته ای نیز به امتیاز 3180 دست یافت. در ماه جولای دستگاهی با مشخصات مشابه توانست در تست ها امتیازات بهتری را کسب کند. برای مثال این دستگاه در تست تک هسته ای امتیاز 903 و در تست چند هسته ای امتیاز 4207 را به دست آورد. خوشبختانه اطلاعات دقیق تری در مورد این تبلت جدید به زودی منتشر خواهد شد.

منبع :

Menu