ایسوس از لپ‌تاپ ZenBook 3 به همراه یک ترک‌پد جدید رونمایی کرد

کمپانی ایسوس در آغازین ماه‌های سال جاری میلادی و در نمایشگاه کامپویتکس 2016، از لپ تاپی جدید تحت عنوان ZenBook 3 رونمایی کرد

ایسوس از لپ‌تاپ ZenBook 3 به همراه یک ترک‌پد جدید رونمایی کرد

کمپانی ایسوس در آغازین ماه های سال جاری میلادی و در نمایشگاه کامپویتکس 2016، از لپ تاپی جدید تحت عنوان ZenBook 3 رونمایی کرد که در مقایسه با مک بوک اپل، وزن و همچنین ضخامت کمتری برخوردار بود. حال امروز این کمپانی تایوانی، دستاورد جدید مهندسان خود را به نمایشگاه ایفا 2016 آورده تا اطلاعات بیشتری را در خصوص این محصول در اختیار علاقه مندان به دنیای تکنولوژی قرار دهد. از این دستگاه به عنوان مک بوک ویندوزی بازار یاد می شود و دلیل این امر نیز در شباهت های میان این دو محصول است. هر دو دستگاه از یک پورت USB نوع C و یک جک هدفون بهره می برند و دیگر خبری از پورت اضافه در این دو لپ تاپ نیست.

حتی کیبورد این دو نیز شباهت نزدیکی به یکدیگر دارد، اما به گفته ایسوس، صفحه کلید به کار رفته در ZenBook 3، به مراتب بهتر از کیبورد مک بوک اپل است.

و اما در خصوص سایر قطعات سخت افزاری، تفاوت های فاحشی به چشم می خورد که از میان آن ها می توان به مجهز بودن محصول ایسوس به پردازنده Core i7 اشاره کرد که در مقایسه با پردازنده Core m7 مک بوک، از قدرت و توان پردازشی به مراتب بیشتری برخوردار است.

ایسوس هنوز اطلاعات دقیقی را در خصوص سایر مشخصات این دستگاه منتشر نکرده اما بر اساس دموهای منتشر شده، نمایشگر ZenBook 3 از رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل بهره می برد و این در حالیست که این میزان در مک بوک برابر با 2304 در 1440 پیکسل است.

از طرفی، امکان ارتقای رم لپ تاپ ایسوس تا 16 گیگابایت برای کاربران فراهم شده که در کنار ضخامت 11.7 میلیمتری و وزن 910 گرمی، می تواند یکی از بهترین و در عین حال، شیک ترین نمونه های موجود به حساب آید.

ایسوس در این مراسم تنها به معرفی این لپ تاپ بسنده نکرد و از ترک پد جدیدی برای این لپ تاپ پرده برداشت که با سنسور اثر انگشت ادغام شده و با قابلیت Windows Hello مایکروسافت نیز سازگار خواهد بود.

این یعنی شما می توانید با قرار دادن انگشت خود بر روی این ترک پد، به ویندوز 10، وب سایت ها و اپلیکیشن ها لاگین کنید.

ایسوس در مراسم معرفی این لپ تاپ، بخش قابل توجهی از زمان خود را به مقایسه ZenBook 3 با لپ تاپ های مک بوک و مک بوک ایر اپل اختصاص داد و بارها یادآور شد که محصول این شرکت، از سرعت بیشتر، ضخامت و وزنی کمتر در مقایسه با این دو دستگاه برخوردار است.

حال با توجه به این که این روزها، بسیاری از تولیدکنندگان محصولات هوشمند، لپ تاپ هایی به مراتب بهتر و با کیفیت تر از مک بوک های اپل تولید کرده اند، باید منتظر واکنش اهالی کوپرتینو در این خصوص ماند و دید که تیم کوک و تیم تحت رهبری وی، چگونه می توانند خود را از زیر سایه ای که این روزها بر سر آن ها سنگینی می کند، برهانند.



منبع :

Menu