IFA2016: ایسر از لپ‌تاپ هیبریدی Spin 7 پرده برداشت

این لپ تاپ هیبریدی Spin 7 نام دارد و دلیل انتخاب این نام نیز در قابلیت چرخشی نمایشگر آن نهفته است که کاربر می‌تواند در صورت نیاز، آن را به پشت برگرداند و از دستگاه به عنوان یک تبلت استفاده کند

IFA2016: ایسر از لپ‌تاپ هیبریدی Spin 7 پرده برداشت

بسیاری از کاربران محصولات هوشمند استفاده از تبلت را به لپ تاپ ترجیح می دهند و برخی ها نیز نظری کاملاً برعکس با این دست از کاربران دارند. چنین اختلاف نظری، شرکت های فعال در این زمینه را بر این داشته است تا محصولی را تولید و روانه بازار کنند که ویژگی های هر دو دستگاه را در خود جای دهد. این جا بود که شاهد عرضه دستگاه های دو در یک و یا همان هیبریدی بودیم.

محصولی که قادر است در کنار فراهم آوردن تجربه مشابهی از کار با یک تبلت، به لطف مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد، لذت کار با یک لپ تاپ را نیز برای کاربران به ارمغان آورد.اگر شما نیز به دنبال خرید چنین محصولی هستید، بهتر است نگاهی به محصول جدید کمپانی ایسر بیاندازید که امروز و در جریان نمایشگاه ایفا 2016 برای علاقه مندان معرفی شد.

این لپ تاپ هیبریدی Spin 7 نام دارد و دلیل انتخاب این نام نیز در قابلیت چرخشی نمایشگر آن نهفته است که کاربر می تواند در صورت نیاز، آن را به پشت برگرداند و از دستگاه به عنوان یک تبلت استفاده کند.در خصوص مشخصه های فنی این دستگاه نیز می توان به مواردی همچون صفحه نمایش 14 اینچی فول اچ دی IPS، پردازنده نسل هفتم Core i7 اینتل، حافظه 256 گیگابایت SDD و حافظه رم تا 8 گیگابایت اشاره کرد.

همچنین، این دستگاه از تکنولوژی پورت USB نوع C بهره می برد و وزن آن نیز برابر با 1.2 کیلوگرم عنوان شده است.
قرار است عرضه این محصول از همین ماه میلادی و با قیمت پایه 1199 دلار آغاز شود.


منبع :

Menu