رونماییِ اولین لپ تاپ باریک‌تر از یک سانتی متر جهان توسط ایسر

ایسر نمایشگاه ایفا 2016 امسال را با معرفی محصولی بسیار هیجان انگیز یعنی لپ تاپ فوق باریک Swift 7 آغاز کرده است.

رونماییِ اولین لپ تاپ باریک‌تر از یک سانتی متر جهان توسط ایسر

ایسر نمایشگاه ایفا 2016 امسال را با معرفی محصولی بسیار هیجان انگیز یعنی لپ تاپ فوق باریک Swift 7 آغاز کرده است. این لپ تاپ که به سیستم عامل ویندوز 10 و پردازنده نسل هفتم Core i5 اینتل مجهز شده است با داشتن تنها 9.88 میلی متر ضخامت، اولین لپ تاپ تولید شده در جهان است که زیر 1 سانتی متر ضخامت دارد.

با وجود اینکه این لپ تاپ با شکست دادن مک بوک اپل و Spectre 13 اچ پی اکنون باریک‌ترین لپ تاپ جهان است، ایسر از لحاظ مجهز کردن این محصول به پورت‌های مختلف یا باتری قدرتمند مضایقه نکرده است. اینن لپ تاپ دارای دو پورت USB-C 3.1 و یک جک هدفون است. هم چنین به واسطه استفاده از چیپ‌های بروزرسانی شده و کارآمد سری Y اینتل، ایسر مدعی است که طول عمر لپ تاپ جدید بیش از 9 ساعت خواهد بود.

این لپ تاپ به یک نمایشگر فول اچ دی 13.3 اینچی IPS، هشت گیگابایت رم و حافظه داخلی 256 گیگابایتی SSD همراه با تراشه Kaby Lake اینتل مجهز شده است، با توجه به اینکه این پردازنده به صورت پسیو خنک می‌شود در کل این سیستم از هیچ فنی استفاده نشده است.

ایسر Swift 7 را با یک بدنه یکپارچه آلومینیومی پوشش داده است، که در بخش بیرونی مشکی بوده و در بخش داخلی نیز طلایی است. Swift 7 تنها 1.1 کیلوگرم وزن داشته و به راحتی می‌توان آن را با یک دست بلند کرد. یکی دیگر از نکات مورد توجه تاچ پد آن است که می‌توان آن را یکی از عریض‌ترین تاچ پدهای مورد استفاده در لپ تاپ‌ها دانست.

این لپ تاپ از ماه جاری میلادی با قیمت 999 دلار در اروپا و ایالات متحده عرضه خواهد شد.



منبع :

Menu