تبلت اندرویدی نوکیا D1C ، در بنچمارک‌ها ثبت شد

احتمال اینکه شرکت نوکیا تا پایان سال جاری میلادی یک دستگاه جدید دیگر را به بازار عرضه کند بسیار زیاد است.

تبلت اندرویدی نوکیا D1C ، در بنچمارک‌ها ثبت شد

احتمال اینکه شرکت نوکیا تا پایان سال جاری میلادی یک دستگاه جدید دیگر را به بازار عرضه کند بسیار زیاد است. هنوز بیش از دو ماه دیگر تا پایان سال 2016 فرصت باقی ست بنابراین همچنان زمان داریم که شایعات به واقعیت تبدیل شوند.
در هفته های گذشته یک دستگاه به سر تیتر اخبار تبدیل شده بود که نوکیا D1C نام داشت. این نام چندین بار در بنچمارک Geekbench به ثبت رسیده اما لیست های این بنچمارک اطلاعات زیادی را درباره مشخصات سخت افزاری این محصول فاش نکرده است. خبر جدید این است که D1C این بار به بنچمارک GFXBench راه یافته و اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر شده است.

در ابتدا باید بدانیم که نوکیا D1C اولین اسمارت فون اندرویدی نوکیا در طول این دوران است. اما بهتر است نام تبلت را روی آن بگذاریم که هم اکنون در حال پشت سر گذاشتن تست های سختی است.
بر اساس اطلاعات درج شده در GFXBench، نوکیا D1C به اندروید 7.0 نوقا مجهز خواهد بود بنابراین تا اینجای کار با تمامی تبلت های موجود در بازار متفاوت است. برخی از اطلاعات این بنچمارک مطابق با شایعات قبلی منسوب به این دستگاه است .

برای مثال نوکیا D1C به پردازنده هشت هسته ای با سرعت کلاک 1.4 گیگاهرتزی مجهز است که به همراه پردازنده گرافیکی آدرنو 505 روی کار خواهد آمد.
علاوه بر این، یک رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی در این مدل به کار رفته است که البته لیست های این بنچمارک به 9 گیگابایت حافظه قابل دسترس اشاره کرده است. نوکیا D1C به دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز است که هر دوی آنها قابلیت ضبط ویدیوهای فول اچ دی 1080 پیکسلی را دارند.

نکته اصلی این محصول که ما را متقاعد می کند نوکیا D1C یک تبلت است نه یک اسمارت فون، سایز صفحه نمایش آن است. این دستگاه به صفحه نمایش 13.8 اینچی با رزولوشن فول اچ دی مجهز خواهد بود.

منبع :

Menu