نتایج سرچ گوگل اکنون اطلاعات تحصیلی را نیز نمایش می‌دهند

گوگل همواره در تلاش است تا نتایج نمایش داده شده در موتور جستجوی خود را به نوعی تغییر دهد تا تمامی اطلاعات ذخیره شده در دوردست‌ترین وب‌سایت‌ها را شامل شود

نتایج سرچ گوگل اکنون اطلاعات تحصیلی را نیز نمایش می‌دهند

گوگل همواره در تلاش است تا نتایج نمایش داده شده در موتور جستجوی خود را به نوعی تغییر دهد تا تمامی اطلاعات ذخیره شده در دوردست‌ترین وب‌سایت‌ها را شامل شود. یکی از جدیدترین این تغییرات نمایش اطلاعات مربوط به دانشگاه‌ها وو دانشکده ها در سرچ گوگل است.

از امروز وقتی که کاربران به دنبال نام یک مدرسه در گوگل بگردند، نتایج سرچ می‌تواند اطلاعاتی را به نمایش بگذارند که از یک ابزار آنلاین به نام College Scorecard متعلق به دپارتمان آموزش و پرورش ایالات متحده بدست آمده است. به این ترتیب کاربر می‌تواند به اطلاعاتی همچون نرخ فارغ التحصیلی، میانگین کل هزینه همراه با کمک مالی، میانگین درآمد پس از رفتن به دانشگاه و نرخ پذیرش این موسسه و هزینه کمک درسی در مقطع کارشناسی دسترسی داشته باشد.

اضافه کردن این قابلیت‌های جدید به موتور جستجوی گوگل در دراز مدت می‌تواند کسب و کار تبلیغاتی این شرکت را تقویت کند. هرچه میزان پرسش‌های مطرح شده در این موتور جستجو بیشتر شود، درآمد گوگل نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

این‌ها همه بخشی از تلاش‌های گوگل برای جذاب‌تر کردن وب در حوزه‌ای هستند که اپلیکیشن‌های موبایلی و شبکه‌های اجتماعی با قدرت زیادی به جذب کاربران ادامه می‌دهند.

منبع :

Menu