مسیریابی دقیق با پرتو آبی رنگ جدید گوگل مپس

گوگل به تازگی فلش کوچک نقشه اندرویدی خود که گاهی اوقات در تشخیص مسیر پیش رو کمکتان می‌کرد را با یک علامت دیگر جایگزین کرده است

مسیریابی دقیق با پرتو آبی رنگ جدید گوگل مپس

گوگل به تازگی فلش کوچک نقشه اندرویدی خود که گاهی اوقات در تشخیص مسیر پیش رو کمکتان می کرد را با یک علامت دیگر جایگزین کرده است. هنگامی که اپلیکیشن گوگل مپس خود را بروزرسانی کنید، یک پرتوی آبی رنگ خواهید دید که در راستای مقصد شما مثل یک چراغ راهنما می درخشد.
این پرتوی هدایتگر می تواند در مواقعی که قطب نمای گوشی شما مشکل پیدا کرده و مسیرها آنقدر که بتوانید تشخیصشان دهید دقیق نیستند، به کمکتان بیاید. تنها نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که پرتوی باریک تر نشان دهنده دقت بالای مسیریابی ست. اگر دیدید که این پرتو در نقشه پهن تر و پهن تر می شود، باید متوجه شوید که گوشی شما با مشکل مواجه شده و نمی تواند مسیر را تشخیص دهد.
در این صورت هم جای نگرانی نیست. گوگل می گوید این یک مشکل موقتی ست که به دلیل شارژ کردن و یا عبور از کنار پرتوهای فلزی ایجاد می شود. شما می توانید به راحتی گوشی خودتان را به حالت اول برگردانید و تنها کافیست با در دست داشتن گوشی، یک علامت مثل 8 لاتین را در هوا بکشید. احتمالاً در هنگام انجام این حرکت در یک مکان عمومی خنده دار به نظر خواهید رسید اما اگر بتوانید نگاه سنگین اطرافیان را برای یک یا دو دقیقه تحمل کنید، به گفته گوگل مشکل گوشی رفع خواهد شد و مسیر درست پیش رویتان ظاهر می شود.

 

گوگل مپس

گوگل مپس

منبع :

Menu