احتمال ساخت فیلمی بر اساس مجموعه‌ی Gears of War

بدون شک مجموعه Gears of War از جمله سری بازی هایی است که پتانسل بالایی برای تبدیل شدن به تجربه ای سینمایی را دارد.

احتمال ساخت فیلمی بر اساس مجموعه‌ی Gears of War

اخیرا دنیل روبینو، سردبیر Windows Central با راد فرگوسن، رئیس استودیوی The Coalition، مصاحبه ای ترتیب داده و در آن به گفت و گو درباره مد Horde بازی Gears of War 4 پرداخته است. حالتی که قرار است همراه با نسخه نهایی بازی، اواخر ماه جاری عرضه شود. اما در آخر این مصاحبه، روبینو سوال دیگری را مطرح کرد که بار دیگر به شایعت مربوط به ساخت فیلمی بر اساس مجموعه Gears of War دامن زد. 

بدون شک مجموعه Gears of War از جمله سری بازی هایی است که پتانسل بالایی برای تبدیل شدن به تجربه ای سینمایی را دارد. در تمامی قسمت های این بازی صحنه های سینماتیک را تجربه کردیم. صحنه هایی که دست کمی از فیلم های جنگی ندارند و طعم بیرحم جنگ و کشتار را برایتان تداعی می کند. سری بازی هایی که اکشن نفس گیر، کاراکترهای با هویت و داستان غنی از ویژگی های بارز آن هستند و همین ویژگی ها فیلم سازان را برای ساخت فیلمی بر اساس این مجموعه قلقلک می دهد.

با در نظر گرفتن اینکه در 4 بازی اول این مجموعه، جنگ لوکاست ها به پایانی نسبتا واضح رسید، پلات فیلمی بر اساس این مجموعه می تواند در زمان شروع جنگ لوکاست ها و یا در طول درگیری های منسوب به جنگ های Pendulum باشد. درگیری هایی که درست قبل از حمله ی لوکاست ها شکل گرفت.

با اینکه فرگوسن صریحا وجود پروژه ی فیلم Gears of War را تایید نکرد، جواب ندادن او به این سوال می تواند حاکی از این باشد که احتمالا در آینده خبرهایی از آن خواهد شد. حال باد منتظر ماند و دید چه محتوای دیگری در راه این فرنچایز محبوب است، یک فیلم سینمایی و یا فیلمی کوتاه. به هر حال فرصت دیگری برای ساخت فیلمی بر اساس یک بازی ویدیویی بزرگ پیش آمده و همگی امیدواریم از این فرصت به درستی استفاده شود. بازی Gears of War 4 در تاریخ 20 مهر برای پلتفرم های Xbox One و کامپیوترهای ویندوزی عرضه خواهد شد.

 

منبع :

Menu