اوبر در فکر ارایه سرویس‌های حمل و نقل هوایی است

اوبر شرکتی است که به مشتریان خود امکان می‌دهند با استفاده از اینترنت و به صورت کاملا آنلاین برای مقاصد مختلف درخواست تاکسی کنند و تا به امروز سرویس‌های این شرکت به خودروهایی با مدل‌های مختلف محدود بود

اوبر در فکر ارایه سرویس‌های حمل و نقل هوایی است

در هر حال به نظر می‌رسد اوبر بر این باور است که سرویس های حمل و نقل شخصی می‌توانند در آینده‌ای نه چندان دور تنها به خودروها محدود نباشند به این ترتیب افراد می‌توانند با آرامش خاطر بیشتری به محل کار خود برسند و از شر ترافیک‌های سنگین نیز خلاص شوند. با تک شات همراه باشید.

 به تازگی در کنفرانس Nantucket مدیر محصولات اوبر، Jett Holden از برنامه‌های آتی این شرکت خبر داده است. به گفته هولدن، اوبر به دنبال بررسی سایر روش‌های حمل و نقل است برای مثال وسایل نقلیه‌ای که می‌توانند به صورت عمودی از زمین بلند شده و فرود بیایند. این راهکار کم و بیش شبیه به سیستم پرواز هلی کوپتر است اما به نظر می‌رسد که اوبر به دنبال استفاده از هواپیمایی با پره‌های مختلف، بال‌های ثابت و باتری است که در زمان پرواز سر و صدای بسیار کمی را تولید می‌کند و به این ترتیب هیچ نوع آلودگی صوتی در کار نخواهد بود.

 در هر حال بیش از آنکه هیجان زده شویم باید به یاد داشته باشیم این طرحی است که اوبر به دنبال پیاده سازی آن است. باید منتظر بمانیم و ببینیم که اوبر می‌تواند این طرح را اجرایی کند یا نه. بررسی‌های لازم برای تصمیم گیری در این باره که این طرح ارزش سرمایه گذاری دارد یا نه و آیا می‌توان آن را به یک سرویس واقعی تبدیل کرد، به زمان نیاز دارد.

 البته این اولین باری نیست که شاهد ابزار علاقه یک شرکت‌ برای ارایه سیستم‌های حمل و نقل شخصی پیشرفته مانند سرویس مورد نظر اوبر هستیم. اما درست مانند خودروهای بدون راننده، پیاده سازی این سرویس‌های ویژه به تصویب قوانین جدید نیاز دارد و طبیعتا دشوارهای رگولاتوری زیادی در راه خواهد بود که شرکت‌ها باید از پس آنها بر بیایند.

منبع :

Menu