اگر دوست دارید فرزندتان کتاب خوان شود بخوانید

والدین امید زیادی دارند که کودکان شان در فصل گرم سال که روزهای بلندی دارد کتاب‌های بیشتری بخوانند اما معمولاً با استقبال کم فرزندان برای مطالعه روبه‌رو می‌شوند!

اگر دوست دارید فرزندتان کتاب خوان شود بخوانید

 والدین امید زیادی دارند که کودکان شان در فصل گرم سال که روزهای بلندی دارد کتاب‌های بیشتری بخوانند اما معمولاً با استقبال کم فرزندان برای مطالعه روبه‌رو می‌شوند!!!!!!!

💢کتابخوانی در تابستان همواره بخشی از زندگی دانش‌آموزان بوده است؛ اما امروزه والدین این فعالیت لذت‌بخش را پر استرس جلوه می‌دهند و فرزندان خود را دچار تنش می‌کنند. 

💢والدین در پی آن هستند که کودکان با خواندن کتاب های درسی از برنامه تحصیلی شان در ماه‌های تعطیل مدرسه عقب نمانند.به همین دلیل آنها دچار سوءتفاهم از نیازهای واقعی فرزند خود می‌شوند. 

💢موضوع دیگری که والدین به آن بی‌توجهی می‌کنند این است که اغلب دوست دارند داستان‌هایی برای فرزندان خود خریداری کنند که دارای پیامی باشد و از خاطر می‌برند که کودک نیاز به خواندن داستان‌ها و شخصیت‌های جذاب دارد تا به کتاب روی خوش نشان دهد.

☆☆☆والدین محترم، اگر دلتان می‌خواهد فرزندان کتابخوانی داشته باشید:

📚بیش از پیش با او سخن بگویید، و به سخنان او با علاقه گوش دهید. 

📚به علاوه بهتر است گاهی از سر راه او کنار بروید تا خود به تنهایی دنیای اطراف خود را کشف کند. این موضوع نه تنها سبب می‌شود عاشق کتاب شود بلکه عاشقانه زندگی خود را دوست خواهد داشت.

منبع: سایت کتابک

منبع :

Menu