یک سوال مشترک از رتبه‌های یک رقمی 1402 + فیلم(بخش2)

رتبه‌های برتر کنکور 1402 علاوه بر شرکت در آزمون‌های کانون، از ابزارهای سایت نظیر کارنامه نیز استفاده‌های فراوانی کرده اند. نحوه استفاده از کارنامه‌های متنوع کانون از زبان ررتبه‌های برتر کنکور 1402 .

یک سوال مشترک از رتبه‌های یک رقمی 1402 + فیلم(بخش2)


یک سوال مشترک از رتبه های یک رقمی کشور 1402 + فیلم( بخش دوم)

برخی از دانش آموزان گمان میکنند صرف آزمون دادن برای پیشرفت کافی است. اما تفاوت رتبه های برتر با رقبایشان در این بوده است که علاوه بر پیوستگی در آزمون دادن، در گرفتن بازخورد موثر نیز پیوستگی داشته اند و بلافاصله پس از آزمون، به وسیله جعبه ابزار سایت، بازخورد  میگرفته و پس از آن به دنبال مهارت های فراشناختی خود میرفته اند.


بازخوردهای منظم سبب افزایش خودآگاهی و خودشناسی دانش آموزان می شود. کارنامه ی آزمون در روز جمعه و جعبه ابزار کارنامه  به شما کمک می کند تا خودتان را بهتر بشناسید و برای دو هفته ی بعدتان هدف گذاری کنید . علاوه بر این کارنامه ها به شما کمک می کند مهارت های فراشناختی خود را تقویت کنید و با بررسی درس هایی که در آن ها موفق تر هستید روش های مفید را برای خودتان کشف کنید و مهارت های فراشناختی تان را تقویت کنید. 


در حاشیه مراسم تجلیل از نخبگان 1402، از رتبه های یک رقمی پرسیدیم: شما پس از آزمون، از کدام یک از کارنامه های صفحه شخصی خود استفاده میکردید؟

پاسخ رتبه های برتر را میتوانید در انتهای مطلب ببینید و بشنوید.(دانلود فیلم مصاحبه)

یک سوال مشترک از رتبه‌های یک رقمی 1402 + فیلم(بخش2)علی رضایی رتبه 1 کشور کنکور ریاضی:

پس از مشاهده کارنامه اشتباهات، برای هر غلطی یک راهکار به وجود می آوردم و لیست میکردم و در روز های بعدی رفع اشکال این موارد را در برنامه میگذاشتم

یاسمن شاه مرادی رتبه 10 منطقه 3 کنکور انسانی:


کارنامه اصلی تراز هر درس و تعداد غلط ها و درست ها و نزده ها را مشخص می کرد و می توانست یک تحلیل خوبی باشد برای ادامه راه.

امیر حسین مردی رتبه 6 کنکور تجربی کشور:


در کارنامه اشتباهات علاوه بر نشان دادن اشتباه، در کنار آن پاسخش را می نویسد و این می تواند یک صرفه جویی مناسب در وقت باشد.

پرهام تیزپا رتبه 8 منطقه 2 کنکور تجربی:


کارنامه اصلی باعث می شد که من موقعیت خودم را در بین داوطلبانی که در آزمون شرکت کرده اند ببینم و همچنین با نشان دادن اشتباهاتم به من در تحلیل آزمون کمک می کرد تا بتوانم آن سوال هایی را که شک داشتم یا نزدم را پیدا کرده و آنها را رفع کنم.

امیررضا الهیاری رتبه 4 منطقه 3 کنکور تجربی:


کارنامه اشتباهات مفید ترین کارنامه ای بود که من استفاده می کردم چون من می توانستم اشتباهاتم در آن مبحث را جبران کنم و بیشتر تمرکزم را بر آن مبحث بگذارم.

آرین قاسم پور رتبه 10 منطقه 1 کنکور تجربی:


کارنامه هدف گذاری از آنجایی که تمام تراز های من را در طول سال کنار هم می گذاشت باعث می شد که روند ترازم را ببینم و این خیلی برایم اهمیت داشت که روند تراز من صعودی باشد.

حمیدرضا افشاری رتبه 3 سهمیه 5 درصد کنکور ریاضی:


کارنامه 5 نوع درس به من نشان می‌داد که در کدام درس قوی هستم و در کدام درس ضعیف و نوسانی. وقتی که میدیدم در درسی قوی هستم به روحیه من کمک می کرد و وقتی که میدیدم در درسی ضعیف هستم سعی می کردم با وقت گذاشتن و تلاش بیشتر آن درس را به نقطه قوتم تبدیل کنم.

امیرمحمد مقامی رتبه 5 منطقه 3 کنکور تجربی:


کارنامه اشتباهات مشخص می کرد که چه نکات و سوال هایی را بلد نبودم و از آن استفاده می کردم تا نقاط ضعفم را به نقاط قوت تبدیل کنم. 


برای مشاهده مصاحبه ها، که در حاشیه مراسم تجلیل از نخبگان 1402 کانون تهیه شده است، فایل ضمیمه را دانلود کنید. 

فایل های ضمیمه

Menu