معرفی رشته‌های دانشگاهی هنر

دوستان عزیزی که تمایل دارند در دانشگاه‌های سراسری هنر تحصیل کنند و همچنین عزیزانی که سال نهم هستند و تصمیم دارند در رشته‌های هنری ادامه تحصیل دهند می‌توانید برای آشنایی بهتر و بیشتر از رشته‌ها

معرفی رشته‌های دانشگاهی هنر

سلام

دوستان عزیزی که تمایل دارند در دانشگاه‌های سراسری هنر تحصیل کنند و همچنین عزیزانی که سال نهم هستند و تصمیم دارند در رشته‌های هنری ادامه تحصیل دهند می‌توانید برای آشنایی بهتر و بیشتر از رشته‌ها، کاربردها، سرفصل‌های درسی  دانشگاه، آینده شغلی و آشنایی با توانایی‌هایی که برای هر رشته مورد نیاز است با کلیک کردن بر روی هر رشته با آن آشنا شوید و تصمیم واقعی‌تر و درست‌تری برای آینده خود داشته باشید.

یادتان باشد نه تنها توانایی شما بلکه علاقه شما به آن رشته یکی از نکات مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. برای موفق شدن در رشته‌های هنری نیاز به خلاقیت و دید دقیق و درست به محیط پیرامون خود داشته باشید زیرا یک هنرمند توانمند خلق اثر می‌کند  و برای خلق آن اثر نیاز به نگاه وسیع‌تر و جامع‌تری دارد.

ابتدا از جدول زیر رشته‌هایی که آزمون عملی دارند را بررسی کنید. ( در کنکور هنر تعدادی از رشته‌ها بعد از کنکور تئوری یک کنکور عملی نیز دارد یعنی باید برای آن رشته یک آزمون تخصصی که مختص آن رشته است را شرکت کنید مثلا اگر رشته سینما یا نمایش عروسکی شرکت می‌کنید در هر دو رشته باید امتحان عملی بدهید)

معرفی رشته‌های دانشگاهی هنر

رشته‌ی ارتباط تصویری

رشته‌ی نقاشی

رشته‌ی طراحی‌لباس

رشته‌ی طراحی‌پارچه

رشته‌ی فرش

رشته‌ی کتابت و نگارگری

رشته‌ی آهنگسازی

رشته‌ی موزه

رشته‌ی سینما

رشته‌ی هنرهای دیجیتال

رشته‌ی مجسمه‌سازی

رشته‌ی بازیگری

رشته‌ی نمایش‌عروسکی

رشته‌ی طراحی‌صحنه

رشته‌ی هنراسلامی

رشته‌ی طراحی‌صنعتی

رشته‌ی نوازندگی موسیقی ایرانی

Menu