آزمون 15 فروردین : نحوه دریافت سوالات و شرکت در آزمون آنلاین

برای دریافت دفترچه سوال‌ها و شرکت در آزمون جمعه 15 فرورین چند روش وجود دارد .

آزمون 15 فروردین : نحوه دریافت سوالات و شرکت در آزمون آنلاین


دانلود سوالات آزمون 15 فروردین و لینک شرکت در آزمون آنلاین


ویژگی های آزمون 15 فروردین

برای مشاهده ویژگی های آزمون 15 فروردین در گروه های مختلف (چند سوال چند دقیقه) اینجا کلیک کنید.



چند روش برای دریافت سوال

برای دریافت دفترچه سوال ها و شرکت در آزمون جمعه 15 فروردین چند روش وجود دارد . شما می توانید به تشخیص خود ازهر یک  از این روش ها که مایل بودید استفاده کنید . 


قابل توجه دانش آموزان :

 به علت  اعلام  تعطیلی عمومی درهمه ی مراکزتجمع  و ضرورت  در خانه ماندن  وکاستن از رفت و آمدهای غیرضروری و حفظ فاصله اجتماعی، به اطلاع می رساند که دفترچه ی کاغذی آزمون ها ، در روز 15 فروردین ، در دفاتر نمایندگی ها تحویل داده نمی شود .  

دانش آموزان   و اولیا ء گرامی می توانید پس از پایان یافتن تعطیلی مراکز تجمع و بازگشایی آموزشگاه ها به دفاتر کانون در  شهر خودتان مراجعه کنید و دفترچه ی کاغدی  آزمون 15 فروردین و پاسخنامه ی کاغذی و هم چنین دفترچه های کاغذی آزمون های گذشته را دریافت نمایید.

لازم به توضیح است که دفترچه های کاغدی سوال و پاسخ و مجله ها ،  قبلا برای تمام نمایندگی های کانون ارسال شده است و در دفاتر نمایندگی ها موجود است.



روش های دریافت دفترچه سوالات

روش اول : از ساعت 7 صبح روز جمعه 15 فروردین به سایتی که معرفی شده مراجعه می کنید  و فایل سوالات آزمون را دریافت  و دانلود می کنید . اگر به سایت کانون مراجعه کنید ، لینک همین سایت را دریافت خواهید کرد.  تلاش بر این است که مراجعه ی هم زمان برای دریافت فایل سوالات و پاسخ دهی به سوالات سبب کندی یا توقف سایت نشود . بنابراین پاسخ دهی به سوال ها را  در سایت کانون و در صفحه ی شخصی انجام می دهید اما دریافت سوال ها را از سایت  دریافت می کنید

 

روش دوم : فایل سوالات  را می توانید از طریق  کانال های کانون t.me/kanoonir در مقاطع و پایه های مختلف دانلود کنید.

 

روش سوم :فایل سوالات را می توانید ازطریق واتساپ یا کانال پشتیبان  یا نمایندگی شهر خود دریافت کنید . 


روش چهارم: برای دریافت دفترچه سوالات آزمون از صبح روز 15 فروردین می توانید کد رایگان  #11*8451*6655*  را شماره گیری کنید.

 

 مسئول پاسخگویی به سوالات دانش آموزان در شهر شما 


نحوه ی پاسخ به سوال ها و تکمیل پاسخبرگ آنلاین

برای پاسخ گویی به سوال ها به صورت آنلاین دو روش وجود دارد . هر دو روش در صفحه ی شخصی شما در سایت کانون  اجرا می شود .

 

روش اول :سوال ها را یک به یک روی صفحه ی شخصی خود می بینید و به هر سوال  در همان صفحه پاسخ می دهید .محل پاسخ به هر سوال در زیر همان صفحه ی سوال قرار دارد و نیاز ندارید به صفحه ی دیگر بروید .

 

روش دوم : پاسخ های خود را به صورت  مجموعه ای یا درس به درس  یا  گروهی در صفحه ی شخصی خود وارد می کنید .

راهنمای تصویری شرکت در آزمون 15 فروردین را اینجا مشاهده کنید

 


 

طول زمان  آزمون و پاسخ گویی به سوالات  

 طول زمان آزمون مثل همیشه روی دفترچه سوال درج شده است . شما ممکن است سوال ها را دیرتر یا زودتر دریافت کنید ، ممکن است سرعت اینترنت شما  و سخت افزارهای شما متفاوت باشد  .  به همین دلیل سخت گیری  و دقت در مورد  پایان آزمون   ،  کمتر از آزمون های حضوری است .

توجه : در آزمون 15 فروردین مشابه آزمون های قبلی یک امکان جدید با عنوان استراتژی بازگشت ایجاد شده است که شما می توانید یک بار پاسخ های  خودرا ویرایش کنید . هدف این است شما از درج درست پاسخ های خود اطمینان حاصل کنید.   


زمان پایان آزمون

دانش آموزان می توانند از ساعت 7 صبح آزمون را آغازکنند . زمان آزمون 4 ساعت درنظر گرفته شده است . دانش آموزانی که قبل از ساعت 12و نیم ( قبل از ساعت دوازده و سی دقیقه ) پاسخبرگ خود را تکمیل کنند در پردازش اول کارنامه قرار خواهند گرفت و نمره ی تراز دریافت خواهند کرد. اولین کارنامه در ساعت 4 بعدازظهر در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد . دانش آموزانی که دیرتر از نوبت اول پاسخبرگ خود را تکمیل کنند کارنامه ی خود را در ساعت 6 بعدازظهر یا در آخرین پردازش در ساعت 8 بعدازظهر کارنامه ی خود را دریافت خواهند کرد .

 

کلید و پاسخ تشریحی

کلید و پاسخ تشریحی آزمون 15 فروردین پس از ساعت 3 برروی سایت کانون قرار می گیرد .  

 

زمان دریافت کارنامه ی اول و دوم

 دو کارنامه دریافت خواهید کرد :

کارنامه ی اول ، کارنامه ی درصدی و چند از 10 است . این کارنامه را از صفحه ی شخصی خود  دریافت می کنید

کارنامه ی دوم  : در اپ کانونی ها ، کارنامه ی مقایسه ای و کارنامه دهکی را دریافت می کنید : ( منظور از کارنامه ی مقایسه ای ،مقایسه ی  نمره های شما در آزمون 15 فروردین با  آزمون مشابه گذشته  است  )



زمان دریافت کارنامه ی تفصیلی و جعبه ابزار کارنامه

کارنامه ی تفصیلی و کامل را  از صفحه ی شخصی خود می توانید دریافت کنید .نمره ی تراز در میانگین تراز شما تاثیر نخواهد داشت . ضمنا برای این آزمون رتبه های برتر نیز اعلام نخواهند شد .علت همه ی این موارد هم معلوم است  . آزمون 15 فروردین  به صورت غیرحضوری و در منزل برگزار می شود بنابراین فقط خود شما  هستید که می دانید آیا به کتاب و جزوه مراجعه کرده اید یا خیر و هم چنین خودتان می دانید که در زمان عادی پاسخ داده اید یا زمان  آزمون را اضافه کرده اید .

 

 نکات پایانی

در صورتی که مراجعه  به سایت در بعضی از ساعات روز بیش از حد بود و سایت دچار کندی شد از امکان های موازی استفاده کنید و چند دقیقه  صبوری کنید . آزمون 15 فروردین فرصت مناسبی برای خود آموزی و خود آگاهی شماست و با استفاده از نتایج این آزمون  می توانید  برای  ادامه ی  مطالعات خود برنامه ریزی کنید . ما هم تلاش می کنیم تا با اجرای برنامه های جدید و تکمیلی  و ایجاد امکانات جدید در سایت کانون و در اپ کانونی ها و صفحه ی اینستاگرام کانون در کنار شما باشیم .

 

پر تلاش و پیروز باشید

با آرزوی موفقیت شما

Menu