میزان تاثیر کارنامه روز آزمون کانون برای دانش آموزان

بر اساس نظرسنجی آزمون 5 آبان 94 درصد از دانش آموزان اهمیت کارنامه اصلی را در کنار سایر کارنامه‌ها درک نموده اند.

میزان تاثیر کارنامه روز آزمون کانون برای دانش آموزان

بر اساس نظرخواهی نتایج آزمون 5 آبان 94 درصد از دانش آموزان اهمیت کارنامه اصلی را در کنار سایر کارنامه ها درک نموده اند. 74 درصد از دانش آموزان تاثیر این کارنامه را زیاد می دانند و 20 درصد تاثیر آن را متوسط می دانند.


هر دانش آموزی ویژگی منحصر به فرد خود را دارد . توصیه های کلی حتما مفید هستند اما دریافت بازخوردهای منظم سبب می شود شما شخصیت آموزشی خودتان را بشناسید . هر بازخورد آموزشی یک گام شما را به شناخت توانایی ها و خودویژگی ها و نیازهای خودتان نزدیک تر می کند.






کارنامه ی اصلی آزمون را در همان روز جمعه ای که آزمون داده اید دریافت می کنید . این کارنامه را همه می شناسند و دانش آموزان و اولیا به آن توجه می کنند . این کارنامه علاوه بر رتبه و تراز کل ،شامل اجزای متنوعی است که خوب است شما هر کدام را بشناسید و برای ارزیابی خودتان از آن ها بهره بگیرید.

موقعی که چندتا از ده تا و درصدهای خود را در هر درس نگاه می کنید توجه کنید که آیا نمره ای که در هر درس گرفته اید با زحمت و تلاش و ساعت های مطالعه تان در آن درس هماهنگ است یا نه ؟ برای این مقایسه حتما به دفتر برنامه ریزی تان توجه کنید و به حدس و گمان بسنده نکنید . اگر دیدید نتیجه ای که گرفته اید با ساعت های مطالعه تان هماهنگ نیست باید به روش هایتان فکر کنید و مهارت های فراشناختی تان را افزایش دهید . هر درسی و هر دانش آموزی روش های مخصوص به خود را دارد باید روش های مطالعه ی هر درس و روش های مناسب خودتان را هم کشف کنید . بررسی کارنامه ی آزمون ها قبل از هر چیز اهمیت زحمت و تلاش و اهمیت روش های مطالعه را به شما نشان می دهد.


مقاله کاظم قلم چی: جعبه ابزار کارنامه 







مطالب مرتبط

Menu