رتبه 50 کنکور 94 : هم درس می‌خواندم ، هم کار می‌کردم!

یکی دیگر از الگوهای سخت‌کوشی، از قهرمانان جوانی که هم درس می‌خوانده و هم کار می‌کرده، محسن صادقی رتبه‌ی 50 منطقه‌ی 3 رشته‌ی ریاضی کنکور 94 است.

رتبه 50 کنکور 94 : هم درس می‌خواندم ، هم کار می‌کردم!

یکی دیگر از الگوهای سخت‌کوشی، از قهرمانان جوانی که هم درس می‌خوانده و هم کار می‌کرده، محسن صادقی رتبه‌ی 50 منطقه‌ی 3 رشته‌ی ریاضی کنکور 94 است. او از جاجرم خراسان موفق به کسب این رتبه شده است و 2 سال دانش‌آموز کانون بوده. ایشان هم‌کلاسی رحیم نوروزی بودند که هر دو هم کار کردند و هم درس می‌خواندند و در دانشگاه‌های برتر تهران قبول شدند. مطالب رحیم نوروزی را نیز در سایت کانون می‌توانید دنبال کنید.

صحبت‌های این قهرمان جوان که در زیر آمده است هرچند کوتاه است ولی قطعا انگیزه‌بخش تمامی کسانی است که به نوعی به‌خاطر رسیدن به موفقیت، امیدوارانه سخت تلاش می‌کنند:


محسن صادقی هستم رتبه 50 ریاضی و رشته‌ی مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی شریف درس می خوانم .

از دوم دبیرستان و فقط تابستان ها کار می‌کردم. در فضای سبز شهرداری کار می‌کردم، در پارک و به هرس کردن و آبیاری گل و چمن می‌پرداختم و از سال سوم هم در کانون بودم بورسیه شدم چون دوستانم که خودشان بورسیه بودند به من گفتند چون معدلم خوب است می‌توانم بورسیه شوم من هم اقدام کردم و الان هم در رشته‌ی مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی شریف مشغول به تحصیل هستم.


تهیه و تنظیم

ناهید منجمی

فایل های ضمیمه

محسن صادقی: الگویی دیگر از مقاومت و سخت‌کوشی، کار کردن و درس خواندن همزمان!
Menu